رئیس پلیس راه مازندران از رانندگان خواست به علت لغزندگی سطح جاده ها با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.
کد خبر: ۶۷۸۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶ 11 November 2018

خبرگزاری صدا و سیما ؛ سرهنگ قدمی با بیان اینکه بارش باران و برف خفیف در ارتفاعات مازندران ادامه دارد , از رانندگان خواست به علت لغزندگی سطح جاده ها با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

وی همچنین با اشاره به اينکه آمد و شد در تمامی راههای مواصلاتی استان عادی و روان است افزود : رانندگان هنگام تردد در جاده های کوهستانی زنجیر چرخ و وسایل ایمنی همراه داشته باشند.

جاده چالوس از مقطع مرزن آباد از 29 مهر تا 20 اسفند به منظور اجراي عمليات ایمن سازی تونل امیر کبیر (شماره 5)، از ساعت 21 الي 5 روز بعد، بغير از روزهاي چهارشنبه ،پنجشنبه، جمعه، ايام تعطيلات رسمي و همچنين روزهاي قبل و بعد از تعطيلات چند روزه مسدوده است .

محورهراز تونل شماره 1 گردنه امامزاده هاشم از 15 مهر تا 30 آذر برای اجراي عمليات بازسازی و بازگشایی مسیر آب کانال های دو طرف تونل بصورت 24 ساعته بسته است و تردد از محور قديم محدوده گردنه امام زاده هاشم انجام مي شود .

همچنین محورهراز از 15 مهر تا 30 آذر روزهاي شنبه از ساعت 12:00 الي 17:00، روزهای یکشنبه تا سه شنبه از ساعت 08:00 الی 17:00 و همچنین روزهای چهارشنبه از ساعت 8 الي 12 هر هفته، به غير از روزهاي پنجشنبه، جمعه، ايام تعطيلات رسمي و همچنين روزهاي قبل و بعد از تعطيلات چند روزه، به منظور اجراي عمليات اصلاح قوس و برداشت پوزه سنگی ، كيلومتر 50 الي 51، بسته است و تردد همزمان با اجراي عمليات با رعايت جوانب احتياط از کنارگذر انجام مي شود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار