مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس مازندران گفت: بیش از 90 درصد پروژه‌های نیمه‌کاره فرهنگی، آموزشی و ورزشی استان تأمین اعتبار شدند و در حال مشخص کردن پیمانکاران هستند.
کد خبر: ۶۷۸۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶ 11 November 2018

 بلاغ، قربانعلی شیرزاد در بازدید از پروژه‌های نیمه‌کاره آموزش‌وپرورش شهرستان جویبار گفت: مهم‌ترین اقدام اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس در سال 97 تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره است که خوشبختانه بیش از 90 درصد پروژه‌های فرهنگی، آموزشی و ورزشی استان تأمین اعتبار شدند و در حال مشخص کردن پیمانکاران هستند.

وی با بیان اینکه 160 پروژه نیمه‌کاره در حوزه آموزش و پرورش استان وجود دارد اظهار کرد: این پروژه‌های شامل فضاهای فرهنگی، آموزشی و ورزشی هستند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس مازندران بیان کرد: بالغ بر70 میلیارد تومان از اعتبارات ملی و 30 میلیارد تومان اعتبار استانی برای پروژه‌های نیمه کاره به صورت صد در صد تخصیص پیدا کرده است.

شیرزاد با اشاره به اینکه 4 پروژه نیمه‌کار آموزشی و ورزشی در جویبار وجود دارد گفت: مدرسه حضرت معصومه(س) تا چند روز آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و یکی دیگر از پروژه‌های آموزشی امیدواریم تا مهر سال بعد تکمیل شود.

وی افزود: پروژه سالن ورزشی لاریم که چند سالی رها شده بود در اواخر سال گذشته تأمین اعتبار شد که تلاش می‌کنیم تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد و دیگر سالن ورزشی نیز در تلاشیم تا سال آینده تکمیل شود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس مازندران با بیان اینکه 30 درصد کلاس‌های درس استان باید نوسازی یا مقاوم‌سازی شوند اظهار کرد: حدود 20 درصد کلاس‌ها درس استان باید نوسازی و حدود 10 درصد این کلاس‌ها نیازمند مقاوم‌سازی هستند.

شیرزاد تصریح کرد: از ۱۱ هزار کلاس درسی که از بخاری نفتی و گازی استفاده می کردند، 10 هزار کلاس به سیستم گرمایشی حرارت مرکزی مجهز شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار