دولت اولین بسته حمایت غذایی را در آبان به افرادی در فشار بیشتری هستند و جزو افرادی هستند که مشکلات بیشتری دارند، پرداخت می‌کند و این روند در چند نوبت ادامه پیدا خواهد کرد.
کد خبر: ۶۷۸۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲ 11 November 2018

حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان در پایان نشست با سران قوا گفت: دولت اولین بسته حمایت غذایی را در آبان به افرادی در فشار بیشتری هستند و جزو افرادی هستند که مشکلات بیشتری دارند، پرداخت می‌کند و این روند در چند نوبت ادامه پیدا خواهد کرد.

رئیس جمهور گفت: دولت اولین بسته حمایت غذایی را در آبان به افرادی در فشار بیشتری هستند و جزو افرادی هستند که مشکلات بیشتری دارند، پرداخت می‌کند و این روند در چند نوبت ادامه پیدا خواهد کرد. حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان در پایان نشست با سران قوا گفت: دولت اولین بسته حمایت غذایی را در آبان به افرادی در فشار بیشتری هستند و جزو افرادی هستند که مشکلات بیشتری دارند، پرداخت می‌کند و این روند در چند نوبت ادامه پیدا خواهد کرد. وی افزود: در بودجه سال آینده هم برای حقوق و دستمزد پیش بینی‌هایی خواهیم کرد که مشکلات وارده به مردم را جبران کنیم. سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری عصر ایران

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار