فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از انهدام باند کلاهبرداری یک میلیارد ریالی با فقره کلاهبرداری در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۷۸۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۳ 10 November 2018

 

 ایلنا، سرهنگ "عبدالله رضوانی" در تشریح این خبر، گفت: در پی مراجعه متصدیان چندین فروشگاه عمده تجهیزات ساختمانی به مراجع قضائی و انتظامی، مبنی بر این که افرادی به بهانه ساخت پروژه های دولتی و خرید لوازم و تجهیزات ساختمانی به صورت عمده ،با پرداخت چک های جعلی از آنان کلاهبرداری کرده اند، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی ، کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه متهمان را شناسایی کردند .

سرهنگ رضوانی خاطر نشان کرد: با تشکیل تیم های عملیاتی، ماموران اعضای این باند را که به بهانه مشارکت در ساخت پروژه های دولتی و ... از مالباختگان کلاهبرداری کرده بودند، در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند .

وی در ادامه اظهار داشت: متهمان تاکنون در مجموع به کلاهبرداری یک میلیارد ریالی از شهروندان با پرداخت چک های جعلی اقرار کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در خاتمه با بیان اینکه کلاهبرداران و افراد فرصت طلب معمولا با ظاهری فریبنده، آراسته و با قدرت بیان فوق العاده طعمه های خود را انتخاب می کنند به مردم و متصدیان شرکت ها و موسسات تجاری و تولیدی توصیه کرد: برای پیشگیری از سوء استفاده افراد فرصت طلب و سودجو ،از اعتماد به افراد ناشناس خودداری کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار