هدف اصلي اين كنگره فراهم نمودن بستري براي جلب مشاركت علمي و پژوهشي متخصصين در حوزه هاي مختلف مرتبط با بيماريهاي اسكلتي و عضلاني و متناسب سازي حوزه هاي پژوهشي با نيازهاي جامعه بوده است.
کد خبر: ۶۷۸۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰ 10 November 2018

دکتر هدی نقشینه استاد دانشگاه و دبیر علمی كنگره از برگزاری كنگره ملي اختلالات عصبي، عضلاني و اسكلتي در دانشگاه خبر داد.
دکتر نقشینه گفت: کنگره ملي اختلالات عصبي، عضلاني و اسكلتي برای سومین سال متوالی است که به همت مركز اختلالات حركتي دانشگاه علوم پزشكي بابل درتاريخ ٢٣ و ٢٤ ابان ٩٧ در این دانشگاه برگزار خواهد شد.
دکتر نقشینه با اشاره به اینکه دکتر کتابچی، دکتر قربانی و دکتر شهیدی سه مهمان برجسته این همایش خواهند بود،بیان داشت: به دبیر خانه این کنگره ۸۰ چکیده مقاله ارسال شده است، که ۲۹ مقاله جهت ارائه بصورت سخنراني و ٣٧ مورد بصورت پوستر پذيرفته شده است.
وی عنوان کرد: هدف اصلي اين كنگره فراهم نمودن بستري براي جلب مشاركت علمي و پژوهشي متخصصين در حوزه هاي مختلف مرتبط با بيماريهاي اسكلتي و عضلاني و متناسب سازي حوزه هاي پژوهشي با نيازهاي جامعه بوده است.
دبیر علمی کنگره اذعان داشت: گروه های هدف اين كنگره شامل پزشكان عمومي، ارتوپدی وبیومکانیک، روماتولوژي، طب سالمندي، طب فيزيك و توانبخشي، پرستاري سالمندي، سلامت جامعه، پرستاري توانبخشي و بيماريهاي مغز و اعصاب مي باشند.
وی بیان داشت: مزيت کنگره امسال سعی در جلب مشاركت همكاران در كليه ي رشته هاي مرتبط می باشد که به صورت تیمی در قبال بیماری های عضلانی اسکلتی فعاليت نمايند تا فرايند تشخیص، درمان و پیشگیری هر چه مطلوب تر در مورد این بیماری ها به انجام برسد و ميتواند زمينه ساز معرفي عملكرد علمي و پژوهشي مركز تحقيقات اختلالات حركتي دانشگاه علوم پزشكي بابل در سطح كشور شود.
استاد دانشگاه علوم پزشکی بابل تصریح کرد: حیطه های سخنرانی این همایش در زمینه نوروپاتی ها ی فشارنده و جدیدترین روش های درمان جراحی، اختلالات حرکتی در بیماریهای نوروواسکولار و نحوه ی رویکرد به اختلالات حرکتی می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار