آمد و شد خودروها از شمال به جنوب در جاده هراز محدوده نارنجستان به طول ۵۰۰ متر، محدوده لاریجان شنگولده و آب اسک تا گزنگ سنگین است. تردد وسایل نقلیه ساعت 13 تا 24 امروز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع و این جاده ساعت 15 تا 24 امروز از آب اسک به سمت رودهن یکطرفه می شود.
کد خبر: ۶۷۷۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹ 09 November 2018

 به گزارش تابناک مازندران، رئیس پلیس راه مازندران در گفتگویی اظهار داشت: رفت و آمد خودروها در جاده‌های چالوس و هراز سنگین است و رانندگان به هنگام عبور از جاده چالوس زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

براساس این گزارش ،  سرهنگ قدمی گفت: هم اکنون در جاده چالوس دهانه شمالی محدوده هزار چم شاهد بارش برف و مه گرفتگی هستیم و رانندگان ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی با تجهیزات لازم در جاده‌ها تردد کنند.

سرهنگ قدمی افزود: در حال حاضر ترافیک در جاده چالوس محدوده دزدبن، سه راهی مرزن آباد سنگین گزارش شده است.
وی گفت: آمد و شد خودروها از شمال به جنوب در جاده هراز محدوده نارنجستان به طول ۵۰۰ متر، محدوده لاریجان شنگولده و آب اسک تا گزنگ سنگین است.
رئیس پلیس راه مازندران افزود: رفت و آمد خودروها در جاده‌های سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری پرحجم و روان است.
سرهنگ قدمی با اشاره به اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در جاده کندوان ممنوع است افزود: تردد انواع وسایل نقلیه ساعت 13 تا 24 امروز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و ساعت 16 تا 24 امروزجمعه از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه است .
سرهنگ قدمی با بیان اینکه تردد انواع کامیون وکامیونت امروز جمعه در جاده هراز ممنوع است گفت : تردد وسایل نقلیه ساعت 13 تا 24 امروز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع و این جاده ساعت 15 تا 24 امروز از آب اسک به سمت رودهن یکطرفه می شود.
رییس پلیس راه مازندران، از رانندگان خواست با احتیاط بیشتری درجاده های مواصلاتی استان تردد کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار