سرمربی نساجی مازندران می‌گوید تیمش به برد بازی برابر استقلال خوزستان احتیاج دارد.
کد خبر: ۶۷۷۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲ 08 November 2018

ایسنا، جواد نکونام، سرمربی تیم نساجی مازندران ظهر پنج‌شنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر تیم استقلال خوزستان در چارچوب هفته دوازدهم لیگ‌برتر فوتبال اظهار کرد: دو تیم شرایط نزدیک به هم از لحاظ جدول دارند. ما با توجه به این که در زمین خودمان بازی می‌کنیم به برد در این بازی احتیاج داریم. با تمام قدرت برای این بازی آماده هستیم. امیدواریم که بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم. استقلال خوزستان تیم خوب و خطرناکی است و چند بازیکن خوب‌شان می‌توانند به تیم حریف ضربه بزنند. امیدواریم برای بازی فردا از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم تا به برد برسیم.

او درباره مصدوم و محرومان تیم گفت: ما تا الان امین رضایی را که دو هفته است در اختیار نداریم. حامد شیری و علی شجاعی شرایط‌شان برای بازی فردا مشخص نیست ولی احتمال زیاد بتوانیم از این دو نفر استفاده کنیم.

نکونام درباره ضربه خوردن تیم نساجی از داوری اظهار کرد:‌ ما تا اینجای کار یازده بازی انجام دادیم و حدود شش بازی از داوری ضربه خوردیم و این مساله واقعا ظلم است. امیدواریم عدالت رعایت شود. ما نمی‌خواهیم کسی به سود ما داوری کند. کمیته داوران به خاطر اشتباهاتی که انجام داده به تیم نساجی بدهکار است. در بازی‌های نساجی سه داور از قضاوت محروم شده‌اند. این نشانه از ضعف داوری است. توقع ما این است که عدالت رعایت شود. اگر این تیم در آن شش بازی حداقل دو امتیاز بیش‌تر می‌گرفت مردم این‌قدر ناراحت نمی‌شدند. امیدوارم که تیم داوری خوبی در این بازی به میدان بیایند تا مردم قائمشهر از اینی که هست عصبانی‌تر نشوند. جایگاه ما اینجا نیست. اندازه‌ای که تیم ما زحمت کشیده حق ما را نداده‌اند.

وی ادامه داد:‌ مشکلات دیگری در تیم ما وجود دارد. ما در دقت گل زدن و گل نخوردن مشکل داریم. تمام این‌ها مسائل فنی‌ هستند که تماما به من برمی‌گردد و باید من این نقاط ضعف را برطرف کنم. اما بحث داوری دیگر دست من نیست. وقتی گل سالم ما را قبول نمی‌کنند، پنالتی اشتباه علیه ما بگیرند دیگر به من مربوط نمی‌شوند. شما دیدید در بازی گذشته مردم چقدر عصبانی بودند سر این مساله. مردم یک چیزی را باید بدانند این که فقط دشمنان علیه نساجی و قائمشهر صحبت می‌کنند. نساجی با توجه به محبوبیتی که دارد دشمن کم ندارد. مطمئن باشید در این راه باید محکم باشید چون در این راه خیلی‌ها ضربه می‌زنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار