آخرین امور مربوط به تغییر نام تیم دسته اولی اکسین انجام شد.
کد خبر: ۶۷۷۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۴ 06 November 2018

ایلنا، با همکاری مسئولین ورزش استان البرز بالاخره کار تغییر نام باشگاه اکسین انجام شد اما همچنان با همان مالکیت قبلی به مسابقات ادامه خواهند داد.

تیم فوتبال اکسین سال ۹۴ در شهر کرج تاسیس شد، آنها در همان سال اول موفق شدند با هدایت فیروز کریمی با یک صعود پر سر و صدا و پر حاشیه از لیگ دسته دوم به لیگ آزادگان راه پیدا کنند.

مجموعه اکسین ،یک مجموعه تجاری و اقتصادی بزرگ است که مرکز فروش این مجموعه در ابتدای جاده هراز آمل یکی از بزرگترین و زیباترین مراکز خرید در شمال کشور است.

پس از ۳ فصل تیمداری درلیگ کشور، مالک این باشگاه بالاخره تصمیم گرفت تیمش را در قامت یک مدعی صعود به لیگ برتر راهی مسابقات کند.

اما وی قصد داشت ابتدا این تیم را به شهرش، آمل، منتقل کرده و فصل نقل و انتقالات را با قدرت آغاز کند.

اما این انتقال با ۲ مشکل همراه بود، اول این که شهر آمل ورزشگاه مناسبی برای میزبانی از مسابقات لیگ یک نداشت و دوم این که با مخالفت مسئولین استان البرز مواجهه شده بود.

مشکل اول با اختصاص بودجه ۲ میلیاردی جهت بازسازی ورزشگاه شهید چمران آمل حل شد اما مشکل دوم کماکان بر سر راه اکسینی ها قرار داشت تا این که با گرفتن امتیازاتی مسئولین اکسین راضی به ماندن در کرج شدند.

در روزهای گذشته و پس از برکناری کمالوند از سکان هدایت اکسین و استعفای مدیر روابط عمومی این تیم و البته خداحافظی ناگهانی مرتضی اسدی از فوتبال این بار خبر شوکه کننده دیگری به گوش رسید، تیم فوتبال اکسین به گل ریحان البرز تغییر نام داد.

البته همچنان از اوضاع مالکیت این تیم خبری در دست نیست اما آنچه به نظر می آید با همان مالک قبلی به کارخود ادامه خواهند داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این کار مسئولین اکسین به شایعات بازگشت اکسین به آمل قوت بخشید.

حال، دیگر تیمی با نام اکسین در لیگ های ایران به فعالیت نمی پردازد مسئولین این باشگاه می توانند فصل بعد با خرید امتیاز یک تیم دیگر و تاسیس تیم اکسین آمل به راحتی مسئولین کرجی را دور بزنند؛البته باید دید مالک آملی می تواند باشگاه گل ریحان را به فروش برساند و یا این که باید از خیر یک تیم ۲ میلیاردی لیگ یکی بگذرد و آن را رایگان به کرجی ها واگذار کند !

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار