با پایان چهلمین دوره مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان مردان، تکواندوکاران البرز گوی سبقت را از دیگر مدعیان ربوده و عنوان قهرمانی را کسب کردند.
کد خبر: ۶۷۶۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۶ 05 November 2018

به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، چهلمین دوره مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان در گروه مردان با عنوان «جام سفیر کره‌جنوبی» که از صبح روز گذشته (یکشنبه – 13 آبان‌ماه) با حضور 224 تکواندوکار و در قالب 31 تیم از استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویر احمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان ، همدان و یزد در فدراسیون تکواندو آغاز شده بود، دقایقی پیش به پایان رسید.

در پایان این دوره از رقابت‌ها، البرزی ها با تصاحب 2 مدال طلا، یک نقره، یک برنز و 49 امتیاز موفق شدند بر سکوی قهرمانی بایستند، تکواندوکاران مازندرانی با کسب 2 مدال طلا، یک نقره و 43 امتیاز نایب قهرمان این رویداد لقب گرفتند و آذربایجان‌شرقی نیز با 2مدال طلا و 40 امتیاز عنوان سومی را کسب کرد.

تیم‌های قزوین، گیلان، تهران، زنجان، لرستان، اردبیل و اصفهان نیز به ترتیب در جایگاه چهارم تا دهم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

همچنین در پایان مسابقات قرآنی رسول تمجیدی از استان اردبیل عنوان نخست را کسب کرد، منصور گل‌محمدی از یزد دوم شد و مصطفی مبرهن مژدهی از استان گیلان و محمدامین آراسته از استان مرکزی مشترکا بر سکوی سومی ایستادند.

برترین های این دوره از مسابقات از سوی کمیته برگزاری مسابقات به شرح ذیل معرفی شدند:

 

بهترین داوران: مهرداد حقیقی (اصفهان) و مجید مولایی (سمنان)

بهترین سرمربی: محمدتقی خضرائی (البرز)

بهترین سرپرست: محمودرضا آهو قلندری (لرستان)

فنی ترین بازیکن: کامران امانلو (زنجان)

بازیکن پهلوان: احسان کلاسنگیانی (گلستان)

تیم اخلاق: اردبیل

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار