رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از روز سه شنبه خبر داد و گفت: هراز و کندوان عصر جمعه یکطرفه می شود.
کد خبر: ۶۷۶۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸ 05 November 2018

سرهنگ علیرضا قدمی اظهار داشت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان اعمال خواهد شد وتردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه ۱۵ آبان ماه تا ساعت ۶ صبح روز یکشنبه ۲۰ آبان ماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است..

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، اضافه کرد: تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

سرهنگ قدمی با اشاره به اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس ممنوع است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا۲۴ روز سه شنبه۱۵ آبان ماه به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۴ همان روز از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی اظهار داشت: تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه ۱۸ آبان ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به محدودیت های ترافیکی در محور هراز، عنوان داشت: تردد کلیه کامیون ها وکامیونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت۱۲ تا ۲۴ روز سه شنبه و از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه در این محور ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا۲۴ روز جمعه ۱۸ آبان ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد در این محور از آب اسک به رود هن محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، همچنین از محدودیت ترافیکی در محور سوادکوه خبر داد و افزود: تردد کلیه تریلرها به استثنای تریلی های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ قدمی، گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۴۴۳۴ و۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است.
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار