جلسه علنی شورای‌شهر قائمشهر با محوریت بحث واگذاری نساجی شماره یک برگزار شد تا منتخبان مردم تصمیمات لازم را در این‌باره اتخاذ کنند.
کد خبر: ۶۷۶۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۸ 04 November 2018

به گزارش ایلنا از قائمشهر، محمدعلی شیرسوار با اشاره به اتفاق انجام شده درباره واگذاری نساجی و واگذاری آن به بخش خصوصی گفت: این موضوع نتوانست افکار عمومی وکسانی را که دغدغه دارند به انسجام برساند.

عضو شورای‌شهر قائمشهر تبعات ناشی از واگذاری نساجی را نامطلوب و ناخوشایند برای مردم شهر بیان کرد و ادامه داد: تبریک می‌گویم به همکاران شورای‌شهر و کسانی که در این حوزه دخالت داشتند و کسانی که همکاری کردند.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای‌شهر قائمشهر واگذاری نساجی را به مانند پل شهید عباسپور، زیرگذر، حریم راه‌آهن و سایر پروژه‌ها دانست و با اشاره به اینکه تغییر وضعیت نیروهای استیجاری و پرداخت حقوق پرسنل هنوز انجام نگرفته، افزود: امیدواریم این واگذاری صورت نگیرد.

شیرسوار گفت: قرار است شصت و پنج هزار متر زمین نساجی را به مبلغ شصت و دو میلیارد تومان به فروش برسانند که هر متر کمتر از دو میلیون تومان است.

محمدنصیر متانی دیگر عضو شورای شهر نیز خواستار حمایت مردم از تصمیمات شورا شد و گفت: به کمک مردم نیاز داریم چون تنها در این صورت می‌توانیم جلوی خیلی از اتفاقات را بگیریم. نساجی شماره یک با همه‌ی فراز و نشیب‌ها به جایی رسیده که به یک نفر واگذار می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای‌شهر قائمشهر با تاکید بر ایستادگی و جلوگیری از واگذاری نساجی به شخص تصریح کرد: این اتفاق در دوره ما انجام می‌شود و ما متهم به شهر فروشی هستیم.

احسان اسماعیلی نایب‌رئیس شورای‌شهر ارزش کارخانه نساجی را در حدود پانصد میلیارد تومان برآورد کرد و خطاب به همکارانش در شورا گفت: تاریخ این اتفاق را فراموش نخواهد کرد پس مراقب باشیم ریشه به تیشه صنعت، اشتغال و املاک شهراستان و کشور نزنیم.

نائب‌رئیس شورای‌شهر قائمشهر واگذاری مالکیت نساجی به بخش خصوصی را فساد بزرگی در حوزه اشتغال، مسایل مالی و بحث تملک بیان کرد و تصریح کرد: این مسئله نابودی صنعت در شهر را به دنبال دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار