جواد نکونام در ده هفته گذشته از لیگ ثابت کرد، برای مربیگری به تجربه بیشتری نیاز دارد.
کد خبر: ۶۷۵۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳ 03 November 2018

فرتاک ورزشی، بعد از شموشک نوشهر که سابقه چندین ساله در لیگ برتر داشت و بازیکنان زیادی را به سطح اول فوتبال ایران معرفی کرده بود، اما با مرگ مهندس درویش فقید نه شموشک بلکه کل فوتبال مازندران با جسم او دفن شد!! بعد از بیست و چهار سال سخت و چشم انتظاری، نساجی مازندران که برای مردم شهر شاهی از نان شب هم واجبتر میباشد، به لیگ برتر ایران صعود کرد، موجی از شعف و شادی به مازندران بازگشت و همه خرسند از حضور یک تیم مازنی در سطح اول فوتبال ایران بودند، نکونام هر چند در لیگ آزادگان موفق نشان داد، اما در لیگ برتر ناموفق بود!! جواد از روز اول با انتخاب دستیاران خود نشان داده بود که لیگ برتر را خوب نمی‌شناسد!! نکونام جوان روی نمیکت به دستیاران باتجربه ای نیاز داشت و در انتخاب بازیکنان تیم هم مبتدی عمل کرد و امروز بعد از ده هفته نساجی با هشت امتیاز در قعر جدول دست و پا می‌زند!!

مازندران سرزمین فوتبال خیز کشور است و متاسفانه نساجی از این نعمت بزرگ کمتر بهره میبرد. نکونانم و دستیارانش بیشتر به تیم شان استرس وارد میکنند و حضور بیش از حد نکونام در کنار خط و اعتراض به داور بار منفی روانی روی تیمش را بیشتر کرده است، عدم استفاده از امید سینک و محمد عباس زاده که هر خط دفاعی از نام آن هراس دارد، بزرگترین ضعف در شناخت کادر فنی از شرایط بازیکن های خودی است، نساجی به روح تازه ای نیاز دارد و آن هم چیزی نیست جز تغییر در کادر مربیان، تماشاگران قائمشهری کم کم با نتایج های کسب شده بی حوصله شدند و در باخت یا مساوی بعدی در خانه احتمال اینکه اتفاق های خوبی روی سکوها رخ ندهد وجود دارد و شعارها از حمایت بر علیه سرمربی شروع میشود، در صورت چنین اتفاقی نساجی دچار حاشیه خواهد شد و احتمال اینکه فقط این فصل در لیگ برتر مهمان باشد زیاد است.

جواد نکونام کم تجربه در قد و قواره فوتبال مازندران نیست و ثابت کرده در این راه به تجربه زیادی نیاز دارد، به قولی قَبای فوتبال استان فوتبال خیز کشور بر تن نکونام خیلی گشاد است. اوضاع فوتبالی در شهر قائمشهر آنچنان ناآرام است که حتی قهوه چی ها دست بکار شدند و چیدمان بازیکنان را به نکونام آموزش میدهند!!! استعفا نکونام به نفع خودش و تیم نساجی می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار