سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: . نیمه اول سازماندهی تیم ما خوب بود اما یک لحظه گل را خوردیم. نیمه دوم بازی تحت کنترل ما بود.
کد خبر: ۶۷۵۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱ 02 November 2018

 جواد نکونام سرمربی نساجی مازندران در نشست خبری بعد از بازی با پدیده گفت: می‌دانستیم تیم پدیده بسیار خوب است. نیمه اول سازماندهی تیم ما خوب بود اما یک لحظه گل را خوردیم. نیمه دوم بازی تحت کنترل ما بود.

وی افزود: ما روی اشتباهات فردی و ضد حمله گل خوردیم می‌دانستیم که پدیده از این موقعیت استفاده می‌کند و باز هم این فرصت را به آنها دادیم. در یک صحنه تمرکزمان را از دست دادیم و انگار بازیکنان ما خواب ماندند.

نکونام خاطرنشان کرد: بازی با نتیجه 3 بر صفر تمام شد اما اختلاف ما با پدیده 3 گل نیست، حتی مساوی هم نیست. ما باید برنده بازی می‌شدیم. نیمه دوم بازی دست ما بود تا اینکه روی اشتباهات فردی گل دوم را هم خوردیم. تیم پدیده صدرنشین است و بازیکنانش اعتماد به نفس دارند. آنها از اشتباهات ما استفاده کردند.

سرمربی نساجی با اشاره به اینکه تیمش تمام‌کننده ندارد، تصریح کرد: ما تمام کننده نداشتیم و این به درد لیگ نمی‌خورد. هر 6 بازیکن جلوی ما هر کدام یک موقعیت گل را خراب کردند. این اشتباهات مقابل تیمی که صدرنشین است و این همه مهره دارد خوب نیست.

نکونام در پاسخ به این سوال که اگر شما تمام‌کننده ندارید چرا عباس‌زاده را فیکس نگذاشتید، گفت: او با عاشوری فرق دارد به همین دلیل تعویض‌هایی را انجام دادیم. تغییر تاکتیک دادیم. امروز 3 فوروارد من در زمین بازی کردند تا به گل برسیم. باید موقعیت خلق کنند تا ببریم. تعویض‌ها خوب کار کردند اما به گل نرسیدیم و این فایده ندارد.

وی ادامه داد: هیچ تیمی مانند ما پدیده را اذیت نکرد و موقعیت نداشت. چون 5 بازی قبل پدیده را دیده‌ام این حرف را می‌زنم. تیم ما فقط خوب بازی کرد و این فایده ندارد.

نکونام درباره داوری امروز، عنوان کرد: فغانی داوری فوق‌العاده‌ای داشته است. او هر جا قضاوت کند جام جهانی باشد یا بین قاره‌ای، فوق‌العاده است.
سایت ورزش 11، بصورت کاملا خصوصی فعالیت می کند و هیچگونه وابستگی به ارگان و یا سازمان دولتی ندارد، جهت حمایت از این سایت مردمی، ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید.

منبع خبر: خبرگزاری فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار