یک استاد حوزه و دانشگاه در این آیین گفت: قوت و قدرت روحی رزمندگان ، شهدا و ایثارگران سرمایه های بزرگی است که باید همواره برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی در جامعه و بین مردم و جوانان گسترش یابد.
کد خبر: ۶۷۵۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۵ 01 November 2018

حجت الاسلام علیرضا پناهیان افزود: شهدا تمام هستی خود را برای دفاع از دین و انقلاب در طبق اخلاص گذاشتند و در زمان حاضر عزت و عظمت این کشور در حدود چهار دهه گذشته با وجود توطئه های مختلف دشمنان انقلاب اسلامی مرهون ایثار و فداکاری رزمندگان دلاور در هشت سال دفاع مقدس است.
وی با اشاره به توطئه های دشمنان گفت: سرگرمی هایی که دشمنان برای نسل جوان فراهم می آورند در راستای اهداف آنها برای تضعیف دین ، اخلاق و ارزش هاست و بنابر این باید همواره دارای بینش و بصیرت بود.
او افزود: دشمنان همواره تلاش دارند با برنامه های فرهنگی خود بی دینی را ترویج کنند هر چند در این امر موفق نبوده اند ولی باید همواره مواظب توطئه ها بود.
پناهیان گفت: راه دشمنان به صورت جدی در راستای بی دین کردن مردم و جوانان است و ما همه وظیفه داریم مواظب دسایس شوم استکبار جهانی و دشمنان این ملت و کشور باشیم.
وی افزود: شهدا مردان بزرگی بودند و باید همواره نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش های آن دوران برجسته تاریج انقلاب اسلامی اقدام کرد.
شهرستان حدود 406 هزار نفری آمل در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحیملی تاکنون در راه پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از یکهزار شهید تقدیم کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار