هواشناسی مازندران پیش بینی کرد؛
کاهش دما در مناطق ساحلی و جلگه ای تا 8 درجه و در دامنه ها و ارتفاعات استان تا 10 درجه پیش بینی و سبب می شود تا زهر گرمای چند روز گذشته استان شکسته شود.
کد خبر: ۶۷۴۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰ 31 October 2018
 به گزارش تابناک مازندران، طبق اعلام اداره هواشناسی مازندران، کاهش دما در مناطق ساحلی و جلگه ای تا 8 درجه و در دامنه ها و ارتفاعات استان تا 10 درجه پیش بینی و سبب می شود تا زهر گرمای چند روز گذشته استان شکسته شود. 

براساس این گزارش، از اواخر روز پنجشنبه 10 آبان کاهش دما ،وزش باد ،بارندگی گاهی شدید را در استان شاهد هستیم .

احمد اسدی در گفتگو یی گفت، هوای استان امروز چهارشنبه 9 آبان ماه را صاف تا نیمه ابری پیش بینی کرد و گفت:️ ازشب بتدریج شاهد افزایش ابر و در غرب استان بارش پراکنده خواهیم داشت.

وی افزود: هوای استان برای صبح پنجشنبه 10 آبان با بارش پراکنده همراه خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران هوای بعدازظهر پنجشنبه تا ظهر جمعه را بارش باران گاهی با وزش باد و در ارتفاعات (مناطق با ارتفاع 1500 متر ) با بارش برف پیش بینی کرد همچنین شاهد کاهش دما بین 4 تا 8 درجه در مازندران خواهیم بود.

وی افزود:آسمان مازندران از بعدازظهرجمعه تا صبح شنبه 11 آبان ماه در غرب استان با بارش پراکنده، مناطق مرکزی و شرقی کاهش ناپایداری همراه می شود.

اسدی گفت : بارش ها در مناطق ساحلی و جلگه ای و در نیمه غربی استان از شدت بیشتر برخوردار خواهد بود، بر همین اساس احتمال آبگرفتگی مقطعی در برخی مناطق دور از انتظار نیست .

وی عنوان کرد: وضعیت دریای خزر از روز پنجشنبه ابتدا سواحل غربی و بتدریج سواحل مرکزی و شرقی مازندران نیز مواج خواهد شد .

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: از عصر جمعه از شدت ناپایداری ها کاسته می شود.

اسدی با بیان اینکه هوای استان در روز شنبه 12 آبان کاهش ابر همراه است هوای استان برای استان در روز یکشنبه 13 آبان صاف تا نیمه ابری پیش بینی کرد.

وی افزود: در صورت تغییرات نقشه ها ، تغییرات پیش بینی نیز در روزهای آینده اطلاع رسانی می شود.

 

برچسب ها: هوای مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار