محورهای شمالی کشور از جمله جاده های هراز و کندوان به علت ترافیک سنگین از اربعین حسینی یکطرفه می شوند
کد خبر: ۶۷۴۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸ 29 October 2018

 به گزارش تابناک مازندران، محورهای شمالی کشور از جمله جاده های هراز و کندوان به علت ترافیک سنگین از اربعین حسینی یکطرفه می شوند
براساس این گزارش ، سرهنگ علیرضا قدمی روز سه شنبه در گفت و گو یی افزود: با توجه به تعطیلی روز سه شنبه به مناسبت فرا رسید اربعین امام حسین (ع) و مجاورت با تعطیلی روزهای آخر هفته، پلیس راهور پیش بینی می کند که تردد و بار ترافیکی محورهای مازندران در این ایام سنگین شود و به همین خاطر محدودیت ترافیکی در محور های مواصلاتی استان به اجرا گذاشته می شود.
وی زمان آغاز اجرای محدودیت های ترافیکی در جاده های مازندران منتهی به پایتخت را از ساعت 12 ظهر امروز اعلام کرد و گفت که این محدودیت ها تا ساعت 6 صبح شنبه 12 آبان ادامه خواهد داشت.

سرهنگ قدمی با اعلام این که در این مدت تردد تمامی موتور سیکلت ها به استثنای نیروهای امدادی و انتظامی از محور های هراز و کندوان ممنوع است، محدودیت های ترافیکی حاکم بر جاده های مازندران را تا صبح شنبه به شرح زیر اعلام کرد:
 جاده کندوان:
- تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس ممنوع است.
- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 الی 24 روز جمعه 11 آبان از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 الی 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.
 جاده هراز
- تردد کلیه تریلرها از محور هراز ممنوع است.
- تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز های دوشنبه و چهارشنبه هفتم و نهم آبان و همچنین از ساعت 8 الی 24 روزهای دوشنبه هشتم، پنجشنبه دهم و جمعه یازدهم آبان از محور هراز ممنوع است.
بر اساس گزارش پلیس راه استان مازندران هم اکنون تردد درتمامی محورهای مواصلاتی مازندران به استان های همجوار پرحجم و روان است .
 پایان هفته سرد و بارانی در راه مازندران
هواشناسی مازندران نیز پیش بینی کرده است که هوای استان امروز و فردا صاف تا نیمه ابری خواهد بود و ولی در روزهای پایانی هفته سرد و بارانی می شود.
علاوه بر این هواشناسی از احتمال جاری شدن سیلاب بر اثر بارندگی های رگباری روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری خبر داد و اعلام کرد که در ارتفاعات علاوه بر کاهش محسوس دما، بارش برف و وزش تندباد پیش بینی می شود.

برچسب ها: محورهای شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار