داوران دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته دهم لیگ برتر مقابل سپاهان و سایپا جریمه می‌شوند.
کد خبر: ۶۷۳۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷ 29 October 2018

داوران دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته دهم لیگ برتر مقابل سپاهان و سایپا جریمه می‌شوند.
به گزارش فرتاک ورزشی،

در چارچوب هفته دهم رقابت های لیگ برتر، تیم های استقلال تهران و سپاهان اصفهان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان امیر قلعه نویی موفق شدند با تک گل استنلی کی روش به پیروزی یک بر صفر برسند. این مسابقه که به دلیل تقابل قلعه نویی با استقلال، حساسیت های زیادی داشت، صحنه های داوری مشکوک هم وجود داشت که با اشتباه رضا کرمانشاهی و تیم داوری همراه بود.

ابتدا در محوطه جریمه تیم سپاهان، خالد شفیعی مدافع زردپوشان اصفهانی در زمان ارسال ضربه کرنر روی محمد دانشگر مدافع استقلال خطا کرد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت و سپس در محوطه جریمه استقلال ساسان انصاری، مهاجم تیم زردپوش با طارق همام، هافبک عراقی استقلال برخورد کرد که ابتدا کرمانشاهی اعلام پنالتی کرد اما با مشورت با کمک داور رای خود را برگرداند تا اعتراضات مربیان و بازیکنان به حد خود برسد.

در دیگر بازی هفته دهم هم تیم های سایپا و پرسپولیس در ورزشگاه تختی رو در روی هم قرار گرفتند که در پایان تقابل این ۲ تیم به تساوی بر یک رسید. ابتدا کمال کامیابی نیا برای سرخپوشان و سپس سلیمانی برای سایپا گلزنی کردند و این مسابقه هم صحنه های مشکوک زیادی داشت که برای پیگیری این موضوع با فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفتگو کردیم و او در این باره بیان کرد: درباره قضاوت رضا کرمانشاهی باید بگویم به دلیل داوری خوبی که در دیدار تیم های سپیدرود رشت و ذوب آهن داشت، او را به عنوان داور بازی استقلال و سپاهان انتخاب کردیم اما در آن مسابقه اشتباهاتی داشتند که یکی از آنها پنالتی به سود استقلال است.

وی در مورد قضاوت حسین زرگر برای بازی پرسپولیس و سایپا هم خاطرنشان کرد: حسین زرگر هم در مسابقه اشتباهاتی داشتند و با توجه به اینکه اگر داوری در مسابقات خوب کار کند، او را طبق آیین نامه تشویق می کنیم، اگر اشتباهاتی هم داشته باشند، جریمه خواهند شد و این موضوع طبیعی است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
امسال داوری ها به سود سپاهان است ولا غیر، داوری بقیه بازی ها هم جوری تنظیم میکنند که تیم ها مدعی امتیاز از دست بدهند ، فقط بازی های مستقیم نیست درست مثل اخرین فصلی که سپاهان با داوری های فغانی قهرمان شد و تراکتور و نفت قهرمان نشدند و بعد فقط چهار هفته فغانی را محروم کردند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار