معرفی نفرات برتر دوچرخه‌سواری لیگ مازندران
در رده بزرگسالان مرتضی رضوانی از پیتزا نارنج سادات‌شهر به مقام اول رسید، امین پورنجف از هیأت دوچرخه‌سواری بهشهر دوم شد و محمد نجات‌اللهی از نیروی انتظامی مازندران مقام سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.
کد خبر: ۶۷۳۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴ 27 October 2018

به گزارش تابناک مازندران،  رقابتهای دوچرخه‌سواری لیگ مازندران، در رشته استقامت به مسافت 60 کیلومتر ، دیروز در منطقه جنگلی کلاردشت شهرستان عباس‌آباد برگزار شد و ورزشکاران با یکدیگر به رقابت پرداختند.

براساس این گزارش، عرشیا جوانبخت از تنکابن مقام قهرمانی جوانان این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

سیزدهمین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری لیگ مازندران و ششمین مرحله رشته استقامت با گرامیداشت نام و یاد شهید شاخص ورزشکار صادق مزدستان و بزرگداشت نام مرحومان عبدالله حیدری و محمد شکوری برگزار شد.

این دوره از مسابقات در سه رده جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد و در بخش پیشکسوتان مهدی لویی از فرماندهی انتظامی مازندران اول شد، عزت الله مظاهری از سادات شهر رامسر دوم شد و علیرضا کبودی از تنکابن سوم شد.

در بخش بزرگسالان مرتضی رضوانی از پیتزا نارنج سادات‌شهر به مقام اول رسید، امین پورنجف از هیأت دوچرخه‌سواری بهشهر دوم شد و محمد نجات‌اللهی از نیروی انتظامی مازندران مقام سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

عرشیا جوانبخت از تنکابن مقام قهرمانی جوانان این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

این دوره از مسابقات در مسیر 60 کیلومتری جاده جنگلی کلاردشت شهرستان عباس‌آباد و به میزبانی هیأت دوچرخه سواری شهرستان عباس‌آباد برگزار شد.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
ایول
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۳
ب امیدقهرمانی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار