دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، ‌هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران با بیان اینکه مازندران استانی است که در تعطیلات، جمعیتی شناور دارد، خاطرنشان کرد: وجود جمعیت شناور، شناسایی، جمع‌آوری، انتقال و در مجموع کنترل قاچاق را دشوار کرده است.
کد خبر: ۶۷۱۱۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳ 22 October 2018

حسن اسحاقی در دیدار با واحد عبدالهیان، رئیس جهاد دانشگاهی مازندران اظهار کرد: در ستاد مبارزه با قاچاق کالا نسبت به فرهنگ‌سازی تولید و استفاده از کالاهای ایرانی گام‌های مناسبی برداشته شده است و به این منظور انعقاد تفاهمنامه با آموزش و پرورش مازندران در دستور کار قرار دارد تا دانش‌آموزان سال ششم به بالا نسبت به رفتار جامعه با کالای قاچاق و حمایت از کالای ایرانی را در مدارس خود آموزش ببینند.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، ‌هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران با اشاره به اینکه از ورود دانشجویانی که تمایل به انجام پایان‌نامه و یا رساله دکتری خود با عنوان‌های موجود در این ستاد دارند، استقبال می‌کنیم، گفت: به دلیل گسترده بودن عرضه انواع کالاها در استان مازندران نمی‌توان گفت که کدام کالا بیشتر قاچاق می‌شود و در تمامی موارد احتمال قاچاق وجود دارد. برای همین منظور نیاز است تمام توان خود را در ابتدا به مبدا ورودی استان بگذاریم.

واحد عبدالهیان رئیس جهاد دانشگاهی مازندران نیز در این دیدار با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی در زمینه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و پژوهشی می‌تواند به این ستاد کمک کند، اظهار کرد: در مرکز افکارسنجی جهاد دانشگاهی نیز با وجود نیروهای متخصص، می‌توانیم نسبت به موضوع‌های مختلف، در مدت زمان کوتاهی، اطلاعات لازم را جمع‌آوری کرده و در اختیار ستاد قرار دهیم.

وی افزود: با توجه به اینکه یکی از اهداف این ستاد، فرهنگ‌سازی است، جهاد دانشگاهی می‌تواند این موضوع را در سطح جامعه دنبال کند.

به گزارش ایسنا مازندران، صبح امروز دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، ‌هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران باحضور در جهاد دانشگاهی این استان، با رئیس این واحد، دیدار و به بحث و تبادل نظر پرداختند و همچنین از ایسنا مازندران نیز بازدید کردند.

 

انتهای پیام

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار