حسن یزدانی به یک قدمی مدال رسید
ظهر امروز در آغاز رقابت‌های ۴ وزن دوم نیز در وزن ۵۷ کیلوگرم رضا اطری نفر سوم آسیا در دور اول به مصاف بخبایار اردنبات قهرمان بازی‌های آسیایی و نفر سوم جهان از مغولستان رفت و در پایان در یک کشتی زیبا با نتیجه 6 بر یک به پیروزی رسید. ضمنا قهرمان جهان و المپیک در این مرحله و در دومین مبارزه نیز قدرتمندانه و طی چهار دقیقه یوریسکی توربلانکا کورالتا از کوبا را 10 بر صفر از پیش رو برداشت تا امشب برای کسب مدال برنز به مصاف داورن کوراگلیف از روسیه را برود.
کد خبر: ۶۷۰۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸ 21 October 2018

به گزارش تابناک مازندران، ظهر امروز در آغاز رقابت‌های ۴ وزن دوم نیز در وزن ۵۷ کیلوگرم رضا اطری نفر سوم آسیا در دور اول به مصاف بخبایار اردنبات قهرمان بازی‌های آسیایی و نفر سوم جهان از مغولستان رفت و در پایان در یک کشتی زیبا با نتیجه 6 بر یک به پیروزی رسید.

براساس این گزارش، امیرحسین مقصودی در وزن ۶۵ کیلوگرم رقابت‌های جهانی مجارستان در نخستین مبارزه خود نماینده گرجستان شکست خورد.

 در جریان رقابت‌های مرحله شانس مجدد وزن ۶۱ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان محمد باقر یخکشی در وزن ۶۱ کیلوگرم به مصاف ایوان گایدا از رومانی رفت و در پایان با برتری قاطع ۱۱ بر یک راهی دیدار رده‌بندی شد.

یخکشی برای کسب مدال برنز امشب(یکشنبه) به مصاف جوزف کولون از آمریکا می‌رود.

حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم نیز برای کسب مدال برنز در گروه بازنده‌ها ابتدا به مصاف حاجی رجب‌اف از بلاروس رفت و در پایان در همان تایم نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز شد و راهی دور بعد گروه بازنده ها شد.

وی در دور بعد با کوئرالتا از کوبا و دارنده مدال نقره پان آمریکن کشتی می‌گیرد و اگر بتواند این مبارزه را به سود خود پایان دهد به دیدار رده‌بندی می‌رود و برای کسب مدال برنز به مصاف دارن کوروگلیف قهرمان اروپا ۲۰۱۷ از روسیه می‌رود.

در آغاز رقابت‌های ۴ وزن دوم نیز در وزن ۵۷ کیلوگرم رضا اطری نفر سوم آسیا در دور اول به مصاف بخبایار اردنبات قهرمان بازی‌های آسیایی و نفر سوم جهان از مغولستان رفت و در پایان در یک کشتی زیبا با نتیجه 6 بر یک به پیروزی رسید.

تایم نخست این مبارزه با حساب یک بر صفر به سود اردنبات به پایان رسید. اطری در بازیهای آسیایی به این کشتی گیر مغول باخته بود.

یوکی تاکاهاشی قهرمان جهان از ژاپن و زائور اوگویف دارنده مدال نقره اروپا از روسیه نیز در گروه اطری حضور دارند.

در وزن 65 کیلوگرم امیر حسین مقصودی نفر دوم جوانان جهان در قرعه‌ای بسیار سخت در دور نخست به مصاف ولادیمیر خینچگاشویلی قهرمان المپیک ریو و قهرمان جهان ۲۰۱۵ از گرجستان رفت و در پایان با نتیجه ۸ بر ۲ شکست خورد و برای اینکه بتواند در گروه بازنده‌ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند باید منتظر صعود ریقبش به دیدار فینال باشد.در این وزن آخمد چاکایف روس موفق شد در مبارزه نخست در یک کشتی سخت برابر لوگان استیبر آمریکایی ۷ بر ۵ پیروز شود.

تایم نخست در حالی که با نتیجه ۴ بر صفر به سود خینچگاشویلی بود مقصودی به روی پل رفت و در حالیکه در آستانه ضربه فنی شدن بود تایم نخست به پایان رسید.

در وزن ۷۹ کیلوگرم عزت‌الله اکبری در دور نخست با جانی بور از فرانسه مبارزه می‌کند و در صورت برتری باید به مصاف برنده مبارزه کشتی‌گیران مجارستان و ژاپن برود.جبرئیل حسن اف دارنده مدال برنز المپیک از آذربایجان، گریگوریان دارنده مدال نقره اروپا از ارمنستان، رشید قربان اف دارنده مدال برنز جهان و قهرمان آسیا از ازبکستان و علی شعبان اف دارنده مدال برنز جهان از بلاروس در گروه اکبری حضور دارند.

در وزن ۹۲ کیلوگرم علیرضا کریمی نیز با قرعه سختی روبرو شد. وی در دور اول با ریکاردو بائز از آرژانیتن مبارزه کرد و 13 بر صفر به پیروزی رسید.

وی در دور بعد به مصاف شریف شریف‌اف قهرمان المپیک لندن از آذربایجان می‌رود. مارساگاشویلی از گرجستان، کاکس از آمریکا و تساکولوف از روسیه نیز در سمت جدول کریمی قرار دارند و از بین این کشتی‌گیران یک نفر فینالیست می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار