تیم شهروند در آخرین دیدار،برابر آپکو پارس قم میزبان رقابتها به میدان رفت و ۵ بر یک به پیروزی رسید.
کد خبر: ۶۶۹۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷ 20 October 2018

مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور در قم برگزار شد و شاگردان رامین طالبی در تیم شهروند ساری در آخرین دیدار، برابر آپکو پارس قم میزبان رقابت ها به میدان رفتند و با نمایشی دل انگیز موفق شدند با حساب ۵ بر یک به پیروزی رسیده و بر سکوی سومی رقابت ها تکیه بزنند.

گل های شهروند در این دیدار را امیرحسین اسماعیلی (۳ گل)، بهداد شیخ احمدی و رضا بابایی به ثمر رساندند.

شهروندی ها که در دو دیدار اول خود در این رقابت ها ، با وجود ارائه بازیهای مالکانه و خلق دهها موقعیت مسلم گلزنی نتوانستند برابر فرش آرا مشهد و مقاومت تهران به گل برسند و در کمال ناباوری برابر این تیم ها متحمل شکست شدند، در دیدار روز پایانی عقده گشایی کرده و آپکوپارسِ میزبان را با ۵ گل درهم کوبیدند.

در پایان رقابت های لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور در سال ۹۷ تیم مقاومت تهران به مقام قهرمانی دست یافت و فرش آرا مشهد نیز حائز عنوان نائب قهرمانی شد. آپکو پارس قم نیز پس از شهروند ساری در جایگاه چهارم ایستاد.

بازیکنان امید شهروند ساری در این رقابت ها متشکل از متین محمدی، امیرحسین بانگی، عرفان ایجی حسین زاده، امیرحسین طیبی، امیرحسین اسماعیلی، رضا قنبری، رضا بابایی، بهداد شیخ احمدی، سینا صمدی، محمدتقی علیزاده، مسلم اسماعیلی، علیرضا یعقوبی و امیرمحمد زرهانش بودند.

تیم بزرگسالان شهروند ساری نیز در پایان نیم فصل رقابتهای لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور در فصل جاری ، در جایگاه سوم ایستاده است.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار