از شهریورماه امسال تاکنون، 344 تن از سوی فروشگاه‌های زنجیره‌ای، شرکت‌های تعاونی، دانشگاه‌ها و عاملین معرفی شده از ستاد تنظیم بازار شهرستان‌ها توزیع شده است.
کد خبر: ۶۶۹۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵ 18 October 2018

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه میزان توزیع گوشت منجمد امسال نسبت به سال گذشته رشد 130 درصدی داشته است، گفت: از شهریورماه امسال تاکنون، 344 تن از سوی فروشگاه‌های زنجیره‌ای، شرکت‌های تعاونی، دانشگاه‌ها و عاملین معرفی شده از ستاد تنظیم بازار شهرستان‌ها توزیع شده است.
توزیع 344 تن گوشت منجمد تنظیم بازاری در مازندران + قیمت
سلیمان حاتم‌نژاد در گفت‌وگو با بلاغ، درباره توزیع گوشت گرم و منجمد در استان اظهار کرد: گوشت گرم گوسفندی وارداتی که در راستای تنظیم بازار مدتی است توزیع آن در استان شروع شده و واردات آن از کشور استرالیا صورت گرفته است، از طریق غرفه‌های سازمان میادین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان در حال انجام است.

وی متوسط قیمت گوشت منجمد را هر کیلوگرم 29 هزار تومان و گوشت گرم را بین 36 هزار و 500 تا 38 هزار و 500 تومان اعلام کرد و افزود: از شهریورماه امسال تاکنون، سهمیه مازندران در گوشت قرمز، 422 تن شامل 366 تن گوشت گوساله منجمد و 56 تن گوشت گرم گوسفندی وارداتی بوده که تاکنون 344 تن از سوی فروشگاه‌های زنجیره‌ای، شرکت‌های تعاونی، دانشگاه‌ها و عاملین معرفی شده از ستاد تنظیم بازار شهرستان‌ها توزیع شده است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی مازندران خاطرنشان کرد: سال گذشته، 272 تن گوشت منجمد از سوی شرکت پشتیبانی امور دام در استان توزیع شد که میزان توزیع گوشت منجمد امسال نسبت به سال گذشته رشد 130 درصدی داشته است.

به گفته حاتم‌نژاد، جهاد کشاورزی و شرکت پشتیبانی امور دام واردات گوشت منجمد را در کنار گوشت گرم در دستورکار قرار داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار