مدیرعامل شرکت گاز مازندران از اجرای 485 کیلومتر شبکه گاز، شش ماه نخست امسال در استان خبر داد.
کد خبر: ۶۶۷۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶ 14 October 2018

خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، جعفر احمدپور با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر بیش از 20 هزار و 51 کیلومتر شبکه گاز در مازندران اجرایی شده است.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه در این مدت 23 هزار و 600 مشترک به جمع مشترکان گاز استان افزوده شده است افزود: بیش از یک میلیون و 340 هزار مشترک گاز در مازندران از خدمات شرکت گاز استفاده کرده و حدود 13 هزار و 725 انشعاب نیز نصب و تعداد انشعابات موجود در مازندران به بیش از 754 هزار مورد افزایش یافته است.
احمدپور با اشاره به اینکه شش ماه نخست امسال با تحت پوشش قرار گرفتن 22 هزار و 850 خانوار جدید، تعداد کل خانوار تحت پوشش شرکت گاز مازندران به یک میلیون و 472 هزار و 815 خانوار رسیده است گفت: 55 شهر و 2 هزار در استان روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار بوده و علاوه بر آن عملیات گازرسانی به بیش از 400 روستا و 3 شهر نیز در دست اجرا است.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران با تاکید بر استفاده ایمن و بهینه از گاز طبیعی به مشترکان توصیه کرد: سیستم لوله کشی داخلی منازل خود را هر چند وقت یکبار کنترل کرده تا در صورت زنگ زدگی یا خوردگی، محل مورد نظر بازسازی و رنگ آمیزی شود. همچنین قبل از نصب وسایل گاز سوز با نظر سرویس کاران مجاز کنترل و از صحت کارکرد آن مطمئن شده و بصورت مستمر دودکش ها را کنترل و از محکم بودن و باز بودن مسیر دودکش ها اطمینان حاصل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار