فرمانده انتظامی شهرستان جویبار گفت: ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق، ۵ دستگاه موتور سیکلت، ۲ هزار حلقه سی‌دی‌های غیرمجاز و 50 ثوب البسه خارجی از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۶۶۶۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱ 11 October 2018

بلاغ، اکبر درویشی طی گفت‌وگویی با خبرنگار ما با بیان اینکه امنیت بزرگ‌ترین موهب الهی است گفت: نیروی انتظامی در کنار 26 نهاد دیگر در امر تولید امنیت تلاش می‌کنند و اعتماد مردم به نیروی انتظامی در برقراری این موهبت بسیار تأثیرگذار است.

وی افزود: هر فردی از ابتدای تولد تا پایان مرگ با نیروی انتظامی در ارتباط است و این اعتماد و ارتباط فراوان منجر به ایجاد پلیس مقتدر و امین مردم شده است.

فرمانده انتظامی جویبار به رشد 17 درصدی کشفیات در جویبار اشاره و عنوان کرد: بیش از ۷۰۰ نفر در بحث سرقت، موادمخدر، قاچاق کالا و سایر جرائم در ۷ ماه نخست دستگیر شدند که این میزان کشفیات ۱۷ درصد رشد داشته است.

درویشی از دستگیری قاچاقچیان سوخت در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق، ۵ دستگاه موتور سیکلت، ۲ هزار حلقه سی‌دی‌های غیرمجاز و 50 ثوب البسه خارجی از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

وی پایش تصویری در شهرستان را یک اقدام ضروری در حوزه امنیت دانست و افزود: ۶ نقطه پایش تصویری در شهر جویبار شناسایی و مشخص شده که تنها پایه این دوربین ها نصب شده که نیاز است شهرداری جویبار هر چه سریعتر مرکز مانیتورینگ را آماده کند.

فرمانده انتظامی جویبار بیان کرد: با همکاری فرماندار سابق، بخشدارمرکزی و دهیاری‌ها در ۶۰ نقطه دوربین در بخش مرکزی شهرستان نصب شده است، اما این امر در بخش گیلخواران فقط دو نقطه محقق شده است.

درویشی از افزایش 29 درصدی طرح های عملیاتی پلیس جویبار در 7 ماه نخست سال جاری خبر داد و گفت: 65 طرح عملیاتی در سطح شهرستان در 7 ماه نخست سال جاری به استعداد 100 درصدی نیروهای انتظامی برگزار شد و که نتیجه آن دستگیری انبوهی از سارقان و قاچاقچیان مواد مخدر و کالا و متخلفین شده است.

وی از به خدمات دهی نیروی انتظامی شهرستان به مردم اشاره و عنوان کرد: در سال جاری تاکنون 17 هزار و 711 نفر در حوزه حقوقی، 2 هزار 122 نفر در ابلاغ اوراق قضایی و 700 مورد ارائه گواهی سوء پیشینه از اداره آگاهی شهرستان و در مجموع حدود 20 هزار نفر در حوزه حقوقی و قضایی از نیروی انتظامی شهرستان خدمات دریافت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار