استاندار مازندران گفت: با توجه به حضور گسترده گردشگران از نقاط مختلف در این استان،‌ ظرفیت‌ خیابان‌ها، جاده‌های داخلی و و برون شهری مازندران به اندازه تردد خودروها نیست.
کد خبر: ۶۶۵۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴ 10 October 2018

فارس ، محمد اسلامی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی مازندران با بیان اینکه عده‌ای از داخلی‌ها فرصت سوء استفاده دشمنان علیه ایران را فراهم می‌کنند، اظهار کرد: یقین داریم ریشه همه موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی لطف خداوند متعال و تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به اینکه همواره باید مراقب القائات دشمنان باشیم و تحت تاثیر تبلیغات فضای مجازی آنان قرار نگیریم، ادامه داد: اقدام راهبردی استکبار و مخالفان نظام جمهوری اسلامی ،عملیات روانی بر مردم است که باید هوشیار باشیم.

رئیس شورای تامین مازندران با بیان اینکه دشمن با بزرگنمایی نقاط ضعف با انجام عملیات روانی با اطلاع‌رسانی گسترده در فضای مجازی همواره در صدد ناکارامد نشان دادن دولتمردان ایران است، گفت: امروز حضور مردم در همه عرصه‌ها و مقاومت و ایستادگی آنان نشان از همدلی و وحدت در نظام است.

اسلامی اظهار کرد: در شرایطی استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی شائبه نبود حقوق بشر را فریاد می‌زند که خودشان بر خلاف شعار حقوق بشر عمل می‌کنند.

وی با بیان اینکه کشورهای مستکبر و مدعی حقوق بشر فقط برای بقاء حکومت شان غوغاسالاری را فریاد می‌زنند، ادامه داد: این درحالی است که نظام جمهوری اسلامی برای مردم و ارزش‌های انقلاب و دین اسلام، تمام و کمال در وسط میدان است.

استاندار مازندران از نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی به عنوان جان برکفان و حافظان جان، مال و ناموس مردم نام برد و گفت: امروز عملکرد نیروی انتظامی مورد رضایت مردم و مورد تفقد رهبری قرار دارد.

اسلامی با بیان اینکه نگاه مردم نیز به نیروی انتظامی امیدوارانه و خرسندساز است، گفت: نیروی انتظامی نقطه امید مردم است.

وی با اشاره به اینکه بر تن کردن لباس پلیس و در میدان بودن برای برقرار و حفظ امنیت افتخار است، گفت: بدون باور دین و عشق نمی‌توان در وسط میدان خدمت به مردم بود و نیروی انتظامی این ویژگی‌ها را دارد.

استاندار مازندران به حضور گردشگران و مقوله ترافیک اشاره کرد و گفت: باید فرهنگ ترافیکی متفاوت از دیگر نقاط کشور را در استان نهادینه کنیم.

اسلامی ادامه داد: با توجه به حضور گسترده مردم از نقاط مختلف کشور در استان مازندران همه باید نوع خاصی از فرهنگ رانندگی و رعایت مقررات ترافیکی را یاد بگیریم ، چراکه ظرفیت‌ خیابان‌ها، جاده‌های داخلی و و برون شهری استان به اندازه تردد خودروها نیست.

استاندار مازندران به بارش شدید و سیل جمعه و شنبه گذشته استان اشاره کرد و ادامه داد: امروز با بررسی میدانی بازسازی و حل مشکلات سیل‌زدگان را آغاز کرده‌ایم و همه مردم و مسؤولان پای کار هستند.

وی گفت: سیل اخیر حدود 7 هزار میلیارد ریال به تاسیسات زیربنایی، کشاورزی، واحدهای مسکونی و تجاری و راه‌های اصلی و فرعی مازندران خسارت وارد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار