رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قائم‌شهر گفت: دو مورد احتکار تجهيزات پزشکی با مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان و علاوه بر آن مبلغ 187 میلیون تومان برنج هم احتکاری کشف شد.
کد خبر: ۶۶۵۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷ 08 October 2018

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، مزدک قبادی عصر امروز در جلسه تنظیم بازار که در فرمانداری قائم‌شهر برگزار شد با بیان اینکه دو مورد احتکار تجهیزات پزشکی با مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان در این شهرستان انجام گرفت، اظهار کرد: علاوه بر آن مبلغ ۱۸۷ میلیون تومان برنج هم احتکاری کشف شده است.

وی افزود: به منظور مبارزه با احتکار و گران‌فروشی، ۵۲ تن مرغ ، ۱۱ تن گوشت قرمز و ۲ هزار و ۵۱۴ حلقه لاستیک اعم از سواری و باری بین شهروندان این شهرستان توزیع شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه نوسانات بازار مربوط به تمام شهرستان‌ها است، اظهار کرد: با دستور فرماندار نظارت به صورت جدی در سطح شهر انجام گرفت و ما در این شهرستان با گرانی مواجه بوده‌ایم ولی هم اکنون قیمت‌ها نرمال است.

وی درباره بازرسی‌های به عمل آمده، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶ هزار و ۹۸۷ مورد بازرسی به عمل آمد که منجر به تشکیل پرونده برای ۶۲۸ مورد با ارزش ریالی ۱۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال شده است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان قائم‌شهر آمار بازرسی‌های امسال به نسبت مشابه سال گذشته را ۲۰ درصد افزایش اعلام کرد.

در ادامه مسؤول صنف شرکت‌های حمل و نقل کالای قائم‌شهر به توزیع لاستیک حواله‌ای اشاره کرد و گفت: حواله لاستیک براساس پیمایش ناوگان از کیلومتر ۲۰ هزار به بالا بررسی و ترجیحا طبق اولویت‌های ناوگان به تلیری و کامیون‌های ۱۰ چرخ توزیع خواهد شد.

جمال قبادی با بیان اینکه سهمیه استان مازندران ۲ هزار حلقه لاستیک است، تصریح کرد: سهم شهرستان قائم‌شهر ۴۰ جفت حلقه لاستیک بوده که طی یک ماه گذشته بین متقاضیان توزیع شد.

وی در پایان گفت: تمام سعی خود را گرفتیم تا عدالت را بر مینای پیمایشی انجام دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار