معاون رئیس جمهور در بازدید از مناطق سیل‌زده تنکابن در جمع مردم و خبرنگاران گفت: کشور در برخورد با حوادث طبیعی پرتجربه است.
کد خبر: ۶۶۵۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲ 08 October 2018

 محمدباقر نوبخت در جریان بازدید از مناطق آسیب‌دیده ناشی از وقوع سیل در تنکابن، اظهار کرد: دربازدید از مناطق سیل زده مردم از وضعیت خدمات‌رسانی رضایت داشتند و این نشان از خدمات و مدیریت به موقع استاندار مازندران است.

وی با اشاره به اینکه بیشتر راه های مواصلاتی مردم توسط سیل تخریب شد که در تلاش هستیم راه‌ها باسازی شود، تصریح کرد: به دنبال آن هستیم تا پل مسیرهای مواصلاتی که تخریب شده‌اند را به صورت موقت بازسازی کنیم تا ارتباط برقرار شود و از این دست خسارت ها در این منطقه فراوان است.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه ارزیابی خسارات زیرساختی و ضررهای وارد شده به مردم ناشی از سیل، در حال انجام است، گفت: میزان خسارت بر اساس جدول از پیش تعیین شده برآورد می شود و کمک بلاعوض به مردم نیز پیش‌بینی شده است.

نوبخت با اشاره به اینکه کشور در برخورد با این نوع حوادث پرتجربه است، تصریح کرد: دولت از لحاظ مدیریت جبران خسارت در کنار مردم قرار دارد و این امر را وظیفه خود می داند، در همین راستا در فرمانداری رامسر جلسه‌ای تشکیل خواهد شد و همچنین روز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت برای پرداخت خسارت تصمیم می‌گیرم.

وی گفت: در دو هفته آینده تمام خسارت منطقه ارزیابی می شود و امیدواریم از این پس اتفاقات به گونه‌ای باشد که خسارات جانی وجود نداشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار