معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: براساس نظر کارشناسان بارندگی شدید چند روز اخیر در استان های شمالی بویژه مازندران در نیم قرن گذشته بی سابقه بوده است.
کد خبر: ۶۶۴۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶ 08 October 2018

 محمدباقر نوبخت ظهر امروز در بازدید از مناطق سیل زده غرب مازندران در گفت و گو با خبرنگاران در نوشهر، یادآور شد : سال گذشته 240 میلیارد تومان منابع اعتباری دولت بابت جبران خسارت حوادث طبیعی هزینه شده بود.

معاون رئیس جمهوری که برای بازدید از مناطق زلزله زده مازندران به این استان سفر کرد، خاطرنشان کرد: دولت برای رفع خرابی های ناشی از سیل اخیر در مازندران کمک می کند و بزودی این خرابی ها برطرف می شود.

وی افزود: سیل اخیر خسارت زیادی در حوزه زیرساخت ها و ابنیه و نیز واحدهای مسکونی مردم وارد کرد که باید جبران شود.

نوبخت افزود: چهارشنبه هفته جاری در اولین نشست هیات دولت برای جبران خسارت های سیل تصمیم گیری و برنامه ریزی می شود تا علاوه بر کمک های بلاعوض، تسهیلات ارزان قیمت هم برای بازسازی خرابی ها اختصاص یابد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اعلام این که بر اساس نظر کارشناسان بارندگی شدید چند روز اخیر در استان های شمالی بویژه مازندران در نیم قرن گذشته بی سابقه بوده است، گفت: باید برای پیشگیری از سیل از آبخیزداری در مناطق بالادست مراقبت کرد و همچنین رودخانه ها را هم به موقع لایروبی نمود و زیرساخت ها نیز به شکل پیوسته باید مورد بازدید قرار گیرد .

وی با اشاره به اهمیت مسیر کمربندی نوشهر به چالوس و نیز تخریب پل در مسیر این راه ارتباطی شرق به غرب مازندران خواستار تسریع در اصلاح و بازسازی این پل در این مسیر ارتباطی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار