رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران از بارش برف در ارتفاعات محور کندوان خبر داد و گفت: ارتفاعات گدوک سوادکوه و کندوان مه‌آلود و با کاهش دید همراه است.
کد خبر: ۶۶۴۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۴ 07 October 2018

محسن هاشمی امروز، از بارش برف در ارتفاعات محور کندوان خبر داد و اظهار کرد: درحال حاضر ارتفاعات گدوک سوادکوه و کندوان مه‌آلود و با کاهش دید همراه است.

وی با اشاره به ترافیک نیمه‌سنگین از مسیر شمال به جنوب در محور کندوان، افزود: همچنین تردد خودروها در محور هراز از مسیر شمال به جنوب نیمه‌سنگین در برخی مقاطع سنگین است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران تصریح کرد: همچنین احتمال ریزش سنگ در محور هراز با توجه به بارش‌ها وجود دارد که لازم است رانندگان با رعایت توصیه‌ها از این محور تردد کنند.

هاشمی بیان کرد: با توجه به وضعیت محورهای مازندران بارش‌ها و لغزنده بودن سطح جاده‌ها، لازم است افراد از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

وی درباره ریزش، رانش و انسداد جاده‌های مازندران، گفت: از صبح امروز در برخی از مقاطع محور هراز مشکل ریزش داشتیم که با حضور مأموران راهداری در سریع‌ترین زمان نسبت به پاک‌سازی جاده اقدام شد و در محورهای مواصلاتی مشکلی نداریم و تمامی جاده‌های استان باز بوده و تردد در جریان است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران افزود: به‌دلیل وقوع سیلاب جاده‌های رویان به گلندرود و رامسر به سلیمان‌آباد تا اطلاع ثانوی مسدود اعلام شده است.
منبع: خبرگزاری فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار