متاسفانه براثر صاعقه یک نفر در ساری فوت شد و همچنین یک نفر در فریدونکنار در بیمارستان بستری شد که وضعیت جسمی‌اش وخیم است. آب وارد روستای پسنده علیای عباس‌آباد شد که مجبور شدیم بخشی از ساکنان این روستا را به مکانی امن هدایت کنند.
کد خبر: ۶۶۳۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶ 06 October 2018

 به گزارش تابناک مازندران، متاسفانه همان گونه که پیش بینی شده بود ،  وقوع سیل در مازندران موجب کشته شدن یک نفر براثر صاعقه و زیر آب رفتن چند روستا شد .

براساس این گزارش، مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: بارش‌هایی که از روز گذشته در مازندران آغاز شد از شدت بسیار سنگینی برخوردار بود به‌طوری‌که مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرد.

علی‌اصغر احمدی امروز درباره وضعیت مازندران با توجه به بارش‌هایی که از روز گذشته آغاز شد در گفت‌وگو یی  در  اظهار کرد: بارش از روز گذشته تمامی شهرهای مازندران را دربرگرفت.

علی‌اصغر احمدی افزود: این بارش‌ها از شدت بسیار سنگینی برخوردار بود به‌طوری‌که مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرد.

وی بیان کرد: براثر صاعقه یک نفر در ساری فوت شد و همچنین یک نفر در فریدونکنار در بیمارستان بستری شد که وضعیت جسمی‌اش وخیم است.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به رانش بخشی از راه ارتباطی تنکابن به شیرود، افزود: در حال حاضر این محور مسدود است که مأموران درحال بازگشایی محور هستند.

این مسؤول با بیان اینکه با توجه به شدت بارندگی مدارس شیفت صبح شهرهای چالوس، عباس‌آباد، تنکابن و رامسر تعطیل اعلام شد، گفت: همچنین دانش‌آموزان تمام مقاطع ابتدایی شهرهای نور و نوشهر تعطیل هستند.

احمدی به تخریب سربندی هشت واحد مسکونی در شهرهای بابل و آمل اشاره کرد و گفت: همچنین مواردی از آب‌گرفتگی منازل را داشتیم.

وی تصریح کرد: آب وارد روستای پسنده علیای عباس‌آباد شد که مجبور شدیم بخشی از ساکنان این روستا را به مکانی امن هدایت کنند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران ادامه داد: از لحاظ برق دچار مشکلات قطعی از ابتدای بارندگی شدیم که با توجه به حضور مأموران شرکت توزیع برق مشکل حادی در این زمینه نداشتیم.

احمدی با اعلام اینکه براساس پیش‌بینی هواشناسی بارش‌ها تا بعدازظهر امروز در آسمان مازندران ادامه دارد، اظهار کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی، آمادگی دستگاه‌های امدادی و خدماتی و همچنین بحث لایروبی انهار رودخانه‌ای کارساز بود درغیر این صورت شهروندان بیشتر دچار مشکل می‌شدند که لازم است تا پایان فصل زمستان در این زمینه مداومت کنند.

وی در پایان با تأکید بر اینکه افراد از ترددهای غیرضروری در مناطق کوهستانی مازندران پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بارندگی تا عصر امروز در آسمان مازندران تداوم دارد لازم است افراد از مسافرت‌های غیرضروری، کوه‌پیمایی و فعالیت‌های دریایی پرهیز کنند تا شاهد بروز مشکلی نباشیم.

 

 

برچسب ها: سیل در مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار