ریزش شبانه قیمت دلار همچنان ادامه دارد و فروشندگان نرخ دلار را حدود 11 هزار تومان عنوان می کنند.
کد خبر: ۶۶۲۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۶ 02 October 2018

باشگاه خبرنگاران ، پس از اینکه نرخ دلار امروز روند کاهشی به خود گرفت، اما این روند کاهشی با تاریکی هوا و تعطیلی صرافی ها نه تنها متوقف نشد بلکه داغتر هم شده است و بسیاری از افراد اقدام به فروش شبانه دلارهای خانگی خود در شهرهای مختلف کشور کرده اند.

بر اساس شنیده ها اخبار رسمی و غیر رسمی خبر از رسیدن دلار به کانال ۱۱ هزار تومان می دهند این در حالیست که صرافی ها بعد از ساعت ۱۸ به کار خود پایان داده و این نرخ ارز ها در آخرین ساعات معاملاتی صورت گرفته است.

یکی از فعالان صرافی های مجاز در تهران ساعاتی پیش اظهار کرد: نرخ دلار به شدت کاهش یافته و مشتریان ما با تماس تلفنی قصد فروش دلار خود را دارند اما خرید امکان پذیر نیست.

وی افزود: به دو دلیل نمی توانیم ارز خریداری کنیم یک اینکه توانایی تحلیل قیمت در شب امکان پذیر نیست و ثبت معاملات در این ساعات به نوعی بی قانونی است و دومین دلیل نیز نوسانات بی سابقه است.

این صراف بیان کرد: البته خوشبختانه این کاهش قیمت بیانگر رشد مثبت در بازار بوده و به نوعی همه صرافی ها برای ارزان تر شدن سبقت می گیرند و پیش بینی می شود حتی نرخ دلار تک رقمی یعنی ۹ هزار تومان هم شود.

وی افزود:در نهایت باید با توجه به قوانین و بخشنامه های مطرح شده نسبت به تهیه ارز اقدام نموده و از خریداری ارز از دلالان حقیقی یا حاضر در فضای مجازی بشدت خودداری کرد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار