تیم فوتبال خونه به خونه نایب قهرمان فصل گذشته جام حذفی که تا دقایق پایانی به دنبال صعود به لیگ برتر بود، در این فصل هنوز شرایط خوبی ندارد.
کد خبر: ۶۶۲۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۱ 02 October 2018

در شرایطی که قاسم حسن زاده مالک این باشگاه قصد نداشت در این فصل تیمی را روانه رقابت های لیگ دسته اول کند در نهایت با اصرار استانداری و مسئولان شهر بابل پذیرفت که خونه به خونه باز هم در لیگ دسته اول حضور پیدا کند اما با گذشت زمان همچنان از کمک های مسولان خبری نیست تا دوباره شایعه کناره گیری بابلی ها از لیگ برتر به گوش برسد.

 

موضوع مهم این است که در شرایط اقتصادی فعلی حمایت بخش خصوصی بدون درآمد از یک تیم فوتبال کاری بسیار دشوار است که تنها به واسطه عشق و علاقه بیش از حد به فوتبال ممکن می شود. خونه به خونه که در این فصل اکبر محمدی را به عنوان سرمربی در اختیار گرفت با گذشت چند هفته اتمام همکاری با وی را اعلام کرده و حالا به دنبال یک مربی باتجربه برای هدایت تیم در روزهای آینده می گردد.

 

این تیم در سه سال حضورش در لیگ دسته اول همواره جز بالانشین ها بوده و دیدنش در این موقعیت کمی عجیب است. هنوز مشخص نیست حسن زاده کدام مربی را برای هدایت خونه به خونه استخدام خواهد کرد اما این انتخاب حتما از بین مربیان کارنامه دار فوتبال ایران خواهد بود.


منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار