در این طرح ماموران پلیس آگاهی با همکاری دیگر عوامل انتظامی استان و پلیس‌های تخصصی در سه روز گذشته موفق به کشف چهار دستگاه موتورسیکلت قاچاق، 10 هزار نخ سیگار قاچاق، 859کیلوگرم زغال، هفت تن و 200 کیلوگرم چوب‌آلات جنگلی قاچاق، هزار و 600 عدد نوشیدنی و مواد غذایی را به همراه دو هزار و 360 عدد داروهای غیرمجاز کشف کردند.
کد خبر: ۶۶۲۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۶ 02 October 2018

فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۴ میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق در ۳ روز گذشته در سطح استان خبر داد.
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران،سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کالاهای ممنوعه و در راستای طرح تشدید و مقابله با قاچاق کالا و ارز و ناامن کردن بستر ارتکاب جرم این طرح با به‌کارگیری همه امکانات و ظرفیت‌ها در سطح استان به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح ماموران پلیس آگاهی با همکاری دیگر عوامل انتظامی استان و پلیس‌های تخصصی در سه روز گذشته موفق به کشف چهار دستگاه موتورسیکلت قاچاق، 10 هزار نخ سیگار قاچاق، 859کیلوگرم زغال، هفت تن و 200 کیلوگرم چوب‌آلات جنگلی قاچاق، هزار و 600 عدد نوشیدنی و مواد غذایی را به همراه دو هزار و 360 عدد داروهای غیرمجاز کشف کردند.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان این که ارزش ریالی کالای قاچاق مکشوفه بیش از چهار میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است، افزود: در این رابطه 23 متهم به قاچاق کالا شناسایی و دستگیر شدند و 6 دستگاه خودوری متهمان نیز توقیف شد.

میرفیضی با اشاره به اینکه پدیده شوم قاچاق یکی از عوامل اصلی در افزایش نرخ بیکاری و تعطیلی واحدهای تولیدی در جامعه است افزود: باید با حمایت از کالای ایرانی و مقابله با قاچاق کالا در توسعه اشتغال و شکوفایی اقتصاد کشور تلاش کنیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار