سرمربی تیم فوتبال سایپای تهران گفت: با فکر برد به زمین می‌رویم و برای تساوی نیامدیم ولی می‌دانیم جلوی هواداران نساجی بازی کردن سخت است.
کد خبر: ۶۶۰۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱ 27 September 2018

فارس از مازندران، علی دایی بعدازظهر امروز در کنفرانس خبری پیش از بازی نساجی مازندران و سایپا تهران از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر با بیان اینکه فردا یکی از سخت‌ترین بازی‌های خود را در قائم‌شهر انجام می‌دهیم، اظهار کرد: فردا با یک تیم خوب که به نظر من بزرگ‌ترین سرمایه آن تماشاگرانی هستند که تیم را حمایت می‌کنند و پشتت ایستاده‌اند، بازی داریم و با این اوصاف کار سختی در استادیوم شهید وطنی داریم.

وی افزود: با تمریناتی که انجام دادیم و صحبت‌های انجام‌شده خود را آماده می‌کنیم که در یک بازی سخت خارج از خانه سه امتیاز را به‌دست آوریم چراکه خیلی به این سه امتیاز نیاز داریم تا از بالای جدول فاصله نگیریم، فقط به دنبال این هستیم که در بازی فردا پیروز شویم.

سرمربی تیم فوتبال سایپای تهران تصریح کرد: با فکر برد به زمین می‌رویم و برای تساوی نیامدیم ولی می‌دانیم جلوی هواداران نساجی بازی کردن سخت است.

دایی با بیان اینکه به نظر من هواداران نساجی با فشار روانی که به تیم‌های حریف وارد می‌کنند ۸۰ درصد تعیین‌کننده هستند، اضافه کرد: نساجی تیم قابل احترامی است و با این هواداران شخصیت بالاتری گرفت، هواداران می‌توانند کمک کنند تا تیم در پایان فصل در رده‌های میانی جدول قرار گیرد.

وی ادامه داد: برای بازی دو بازیکن محروم و سارفو را که به ناحق در بازی قبل اخراج شده نداریم.

سرمربی تیم فوتبال سایپای تهران در مورد نظرسنجی سایت AFC مبنی بر انتخاب بهترین مهاجم جام ملت‌های آسیا از نظر مردم گفت: من همیشه خودم را از مردم می‌دانم و بین مردم بزرگ شدم و آنها همیشه من را شرمنده لطف خود کردند و هرچه خدا بخواهد اتفاق می‌افتد.

دایی افزود: ما جز سه یا چهار تیم آخر از لحاظ مالی در لیگ هستیم و تیم خود را با هزینه کم بستیم و سعی کردیم از جوانانی که می‌توانند آینده فوتبال سایپا را تشکیل می‌دهند استفاده کنیم و امسال تمام سعی ما این است که بازی‌ها را ببریم و بچه‌های من این توانایی را دارند که ۱۰ نفره تیم حریف را شکست دهند و اگر خود را باور داشته باشند قهرمانی دور از دسترس نیست.

وی با بیان اینکه یک جلسه روی چمن مصنوعی تمرین کردیم و متأسفم که در دو استان پربارش مثل گیلان و مازندران به دلیل اینکه نگهداری اصولی از چمن را بلند نیستیم از چمن مصنوعی استفاده می‌کنیم و حیف تیم و استادیوم است که روی چمن مصنوعی بازی کند، تصریح کرد: در هیچ جای دنیا و هیچ لیگی به غیر از کانادا بازی روی چمن مصنوعی انجام نمی‌شود و به نظر من برای دو منطقه سرسبز ایران زشت است که از چمن مصنوعی استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپای تهران به جدایی یکی از بازیکنانش اشاره کرد و ادامه داد: ما دنبال جانشین نیستیم و این بازیکن نتوانست با شرایط ما کنار بیاید و رحیم زهیوی سعی خود را کرد ولی در بازی‌های ما کسی نبود که انتظار داشتیم، خودش تقاضای جدایی کرد و ما هم موافقت کردیم.

دایی تصریح کرد: محمد عباس‌زاده یکی از بهترین فورواردهای حال حاضر ایران است و به نظرم اگر کمی فعالیت بدنی خود را افزایش دهد و در کارهای دفاعی بیشتر شرکت کند می‌تواند مثمرثمرتر باشد، سال قبل درخواستی داشت که ما نمی‌توانستیم جلویش را بگیریم چراکه تمام فکر و ذکرش قائم‌شهر و تیم نساجی بود و ما نخواستیم مخالفت کنیم و اجازه دادیم به قائم‌شهر برود.

وی در پایان گفت: در ۱۷ سالگی و در قالب جام فلق با تیم منتخب اردبیل در قائم‌شهر بازی کردم و شناخت دارم، اردبیلی‌های زیادی در این شهر زندگی می‌کنند و علاقه به خصوصی به قائم‌شهر دارم و برای تیم نساجی به غیر از بازی فردا که با تیم من بازی دارد، آرزوی موفقیت می‌کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار