رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان مازندران با اشاره به ثبت بيش از 272 ميليون تردد خودرو در سطح جاده هاي استان در 5 ماهه نخست امسال که در مقايسه با مدت مشابه سال قبل رشد 8 درصدي داشت .
کد خبر: ۶۵۹۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۸ 24 September 2018

 به گزارش تابناک مازندران، سرهنگ"عليرضا قدمي" از ثبت بيش از 272 ميليون تردد در محورهاي مواصلاتي استان در 5 ماهه نخست امسال خبر داد.
براساس این گزارش، رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان با اعلام اين خبر، گفت: با توجه به روزهاي پاياني تابستان و همچنين برگزاري مراسم‌ هاي عزاداري اباعبدالله‌الحسين طي روزهاي گذشته شاهد ترافيک سنگيني در محورهاي مازندران بوديم.
وي افزود:

در حال حاضر با توجه به شروع فصل پاييز و بازگشايي مدارس وضعيت تردد خودروها در تمامي محورهاي مازندران به‌ صورت عادي و روان است.
رئيس پليس راه مازندران، اضافه کرد: با وجود اينکه امسال ترددهاي تابستاني در محورهاي استان از رشد 2 درصدي برخوردار بود اما شاهد کاهش 13 درصدي حوادث رانندگي منجر به فوت و کاهش 12 درصد کشته شدگان حوادث رانندگي طي 6 ماهه نخست سال در محورهاي مواصلاتي استان بوده ايم.
رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان مازندران با اشاره به ثبت بيش از 272 ميليون تردد خودرو در سطح جاده هاي استان در 5 ماهه نخست امسال که در مقايسه با مدت مشابه سال قبل رشد 8 درصدي داشته، افزود: استان مازندران از لحاظ ميزان تردد که 6 درصد تردد کشور را دارد در جايگاه سوم قرار دارد.
وي يکي از علل مهم کاهش حوادث رانندگي در محورهاي مواصلاتي استان را رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي از سوي رانندگان اعلام کرد.
سرهنگ قدمي بااشاره به افزايش بار ترافيکي در سطح محورهاي درون شهري و معابر عمومي استان به ‌دليل بازگشايي مدارس، ابراز اميدواري کرد :

با توجه به تدابير و تمهيدات ترافيکي که از قبل پيش بيني شده و همکاري شهروندان و رانندگان وسايل نقليه با پليس، شاهد نظم و انضباط ترافيکي در سطح شهرهاي استان باشيم.
رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان مازندران با تأکيد بر اينکه خانواده ‌ها از سرويس‌ هاي مجاز براي فرزندان خود استفاده کنند، خاطر نشان کرد:

لازم است رانندگان سرويس مدارس با رعايت قانون به اندازه ظرفيت خودرو دانش‌آموزان حمل و نقل کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با رانندگان متخلف برابر قانون برخورد خواهد شد.
وي يادآور شد:

با توجه به اينکه رانندگان سرويس‌هاي مدارس خود الگويي براي دانش‌آموزان محسوب مي‌شوند لازم است به دستورات پليس مدرسه توجه کنند.
رئيس پليس راه مازندران همچنين به خانواده ‌ها توصيه کرد:

براي سرويس مدارس به شرکت‌ هاي معتبر مراجعه کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار