آقائی در پایان ضمن اشاره به ۵مهر ماه روز جهانی جهانگردی بیان داشت :بطور کلی با توجه به شرایط خشکسالی موجود در کشور ،ظرفیت های ناشی از جذب توریست وجهانگردی خود فرصت بسیار مغتنمی در جهت برون رفت از مشکلات اقتصادی ومعضل اشتغال جوانان می باشد .
کد خبر: ۶۵۸۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲ 24 September 2018

تابناک فارس به نقل از مرودشت نا:حجت الاسلام والمسلمین مهدی آقائی امام جمعه مرودشت در خطبه های این هفته خودضمن تسلیت به مناسبت شهادت سرور وسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)،از کلیه دستگاه های اجرائی وخدماتی شهرستان در خصوص برپایی عزای سیدالشهدا نهایت تشکر وقدردانی را داشت .
آقائی ازکلیه مردم عزاداروهئیت های عزاداری و دستگاه های خدماتی شهرداری ونیروی انتظامی وسپاه وبسیج وسازمان تبلیغات اسلامی وشورای هیئات مذهبی شهرستان وکانون مداحان واداره اوقاف وحوزه علیمه وسایر دستگاه های که در برپایی عزاداری سیدالشهدا نهایت همکاری را داشتند کمال تشکر وقدردانی را داشت .
خطیب جمعه مرودشت در ادامه ضمن اشاره به لایحه FATFوبازگشت مجدد آن به مجلس شورای اسلامی در جهت بررسی برخی از لوایح آن بیان داشت :لایحه FATF(لایحه الحاقی کشور ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم)با استانداردهای اروپا هم خوانی نداشته ودر غالب ۴لایحه به مجلس شورای اسلامی ارائه گردیدودر نهایت با ورود رهبر فرزانه انقلاب به این مسئله اذعان داشت که برخی از موارد این لایحه مفید ولی برخی دیگر با استانداردهای بین المللی هم خوانی نداشته ونمایندگان باید با هوشیاری بیشتری نسبت به بررسی آن اقدام نمایند.
وی تصریح کرد : وظیفه نمایندگان مجلس در خصوص بررسی دقیق وکارشناسی لایحه FATFبسیار خطیر می باشد ونمایندگان مجلس شورای اسلامی باید با هوشیاری کامل اقدام نموده وخدای نکرده تحت تاثیر جوسازی های دشمنان نظام تصمیمی نگرفته تا در پیشگاه خداوند متعال ومردم شرمنده نشوند.
آقائی در ادامه داعش افغانستان را یک نمونه از تهدید امنیتی آینده ایران اسلامی قلمداد نمود وافزود :متاسفانه به دلیل خلاء مدیریتی صحیح در داخل کشور افغانستان وبا هدایت آمریکای جنایتکار ،کشور افغانستان بعنوان مرکزی برای رشد ونمو واحیای مجدد گروهک تکفیری داعش گردیده واین خود می تواند آینده ایران اسلامی را از لحاظ امنیتی تهدید نماید.
خطیب جمعه مرودشت در ادامه با بیان اینکه عملیات ادلب در کشور سوریه بعنوان نقطه نهائی مقابله با تروریسم تکفیری می باشد بیان داشت :در خصوص توقف عملیات نظامی در منطقه ادلب سوریه یک سری توافقاتی بین کشور ایران وترکیه وروسیه صورت گرفته است وامیدواریم با توقف نظامی در آخرین نقطه ادلب سوریه نقطه امید آمریکایی ها در منطقه از بین برود.
آقائی در ادامه آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت وآن را خاطره سنگین ودردناکی برای ملت ایران اسلامی قلمداد نمود وافزود :آغازهفته دفاع مقدس،شروع دوباره برای رشد وبالندگی جوانان ایران اسلامی در طول ۸سال دفاع جانانه از میهن اسلامی می باشد .
وی جنگ را برای مردم ایران اسلامی بعنوان یک دانشگاه عنوان کرد که بسیاری از خود باوری ها تحت لوای رهبری امام راحل عظیم الشان انقلاب در این مدت صورت گرفت وتا به امروز نیز انواع واقسام مجاهدت ها وجان فشانی ها از مردم غیور ایران اسلامی در جهت دفاع از کیان اسلامی صورت گرفته است .
اقائی ضمن تشکر از مجاهدت های خانواده های شهدا وایثارگران وجانبازان ،ازمردم ومسئولان تقاضا داشت که نهایت لطف واحترام را نسبت به این بزرگواران داشته باشندزیرا تاریخ با گذشت زمان در خصوص تکریم این عزیزان نسبت به همگی ما قضاوت خواهد کرد.
وی در ادامه ضمن اشاره به ۵مهر ماه سالروز شکست حصر آبادان در عملیات ثامن الائمه در سال ۱۳۶۰یاد وخاطره شهدای این عملیات را گرامی داشت .
آقائی در پایان ضمن اشاره به ۵مهر ماه روز جهانی جهانگردی بیان داشت :بطور کلی با توجه به شرایط خشکسالی موجود در کشور ،ظرفیت های ناشی از جذب توریست وجهانگردی خود فرصت بسیار مغتنمی در جهت برون رفت از مشکلات اقتصادی ومعضل اشتغال جوانان می باشد .
وی تصریح کرد :شهرستان مرودشت با داشتن چندین آثار تاریخی وگردشگردی نقش بسیار عمده ای در جذب توریست وگردشگر در استان فارس داشته ولی به لحاظ برخی محدودیت های موجود کمترین منافع از درآمد حاصله از جذب این گردشگران نصیب این شهرستان ومردم آن میشودو امیدواریم که مسئولان ذیربط در این زمینه نیز چاره اندیشی نموده تا معضل فوق برطرف گردد.
شایان ذکر است که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس قبل از خطبه های نماز جمعه ،سرهنگ بابک زرین کلاه جانشین تیپ ۵۵هوابرد استان فارس به ایراد سخنانی در این زمینه پرداخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار