سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت:برخی اشتباهات فردی باعث شد که تیم استقلال فقط به ارسال‌ها روی بیاورد و آنها موقعیت گل چندانی نداشتند.
کد خبر: ۶۵۸۲۱۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۲ 22 September 2018

 بانک ورزش، جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی با استقلال اظهار داشت: متاسفانه در ابتدای فصل با قرعه سختی مواجه شدیم، ما پرسپولیس و با استقلالی بازی داشتیم که برای بازی آسیایی آماده شدند، بعد با سایپا داریم و سپس با سپاهان. ای کاش ما حداقل قرعه‌ ای داشتیم که با تیم‌های مدعی در ابتدای فصل کمتر بازی می‌کردیم.

 * عباس‌زاده مصدوم نبود

سرمربی نساجی در پاسخ به این سؤال که آیا محمد عباس‌زاده مصدوم بود که به زمین نرفت، گفت: محمد عباس‌زاده مصدوم نبود و علت اینکه از ابتدا در زمین حضور نداشت را شما نمی‌دانید. خدا را شکر همه بازیکنان ما از جمله عباس‌زاده سالم هستند و امروز هم او برای ما بازی کرد و مشکلی هم وجود نداشت.

 

* استقلال موقعیت چندانی نداشت

نکونام در ادامه گفت: خیلی خوشحالم که مقابل تیم سابقم قرار گرفتم و تمام توانم را به کار بستم تا تیمم موفق باشد. تیم ما خوب بازی کرد و ما مسابقه را خوب کنترل کردیم. می‌دانستیم استقلال برای برد به زمین می‌آید و آنها با گذاشتن چهار بازیکن هجومی در خط حمله کاملاً تیم آنها را کنترل کردیم. برخی اشتباهات فردی باعث شد که تیم استقلال فقط به ارسال‌ها روی بیاورد و آنها موقعیت گل چندانی نداشتند. اگر آنها موقعیتی داشتند شما به من بگویید. فقط آخر بازی بود که با آوردن دو بازیکن بلندقد به بازی مستقیم روی آوردند و برای دقایقی خطرناک شدند. اگر ما در ضدحملات دقت می‌کردیم می‌توانستیم به موفقیت برسیم.

 

* زرگر پنالتی صددرصد ما را نگرفت

وی در خصوص عملکرد داور بازی گفت: امروز دو هند در محوطه جریمه اتفاق افتاد که نمی‌خواهم در موردش نه صحبتی کنم و نه چیزی بگویم فقط می‌خواهم بپرسم آیا هند پنالتی بوده یا نه؟ فقط می‌خواهم اطلاعاتم بالا برود. دو توپ برخورد به دست داشتیم که به نظر من یکی از آنها پنالتی صددرصد بود آقای زرگر آن را نگرفت امیدوارم پنالتی نباشد وگرنه این اشتباه می‌شود هفت بازی که به ضرر ما سوت زدند.

 

* واکنش نکونام به یک خبرنگار

نکونام در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی براینکه آیا شش دقیقه وقت تلف شده در نیمه دوم توسط زرگر عادلانه بود یا خیر، گفت: من جواب سؤال شما را نمی‌دهم!

 

* سایپا تیمی قدرتمند است

سرمربی تیم نساجی در خصوص دیدارهای آینده تیمش گفت: امروز آقای زرگر قضاوت خوبی داشت و یکی دو خطای طبیعی رخ داد ولی باز هم تأکید می‌کنم امیدوارم در مورد صحنه‌های پنالتی اشتباهی صورت نگرفته باشد. چون ممکن بود یک تیم برنده شود. در مورد بازی با سایپا هم فردا ریکاوری می‌کنیم و همه فکر و ذکرمان را روی آن مسابقه می‌گذاریم. با حریفی بازی دارم که تیمی قدرتمند است و برای فصل جدید قهرمانان آسیا می‌جنگد.

 

* اگر بیکار بودم حتماً به کنفرانس خبری دیروز می‌آمدم!

وی در خصوص اینکه چرا در نشست‌های خبری قبل از مسابقه شرکت نمی‌کند و روز گذشته این اتفاق رخ داد، گفت: من با حرف شما موافق هستم ولی من یک سؤال دارم. دوستانی که دیروز ناراحت شدند جواب‌شان را بگیرند. من به دوستان اعلام کرده‌ام اگر می‌شود بعد از تمرین به کنفرانس بروم. درست است که استقلال دیر رسیده ولی من نمی‌توانم برنامه تیمم را با استقلال بچینم. من برنامه تیمم را از اردو تا پایان مسابقه می‌چینم. ما روز گذشته ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه جلسه تیمی داشتیم و آیا درست است جلسه تیمی‌ام را رها کنم و به کنفرانس بیایم؟ از شما می‌پرسم از سال گذشته تا حالا در کدام کنفرانس شرکت نکرده‌ام؟ من کاملاً به رسانه‌ایی‌ها احترام می‌گذارم ولی اگر کسی ناراحت شود تیمم برایم مهم‌تر است. شما رسانه‌ایی‌ها هم شما هستید که نساجی موفق شود وگرنه من در هتل بیکار نبودم! اگر بیکار بودم قطعاً در کنفرانس شرکت می‌کردم. اگر از ساعت یک به بعد هر ساعتی کنفرانس بگذارند تا ساعت ۱۷:۳۰ در خدمت دوستان هستم وگرنه بعد از آن نمی‌توانم بیایم.

 

به گزارش بانک ورزش، خبرنگاری از نکونام پرسید آیا دغدغه شما از سرمربی استقلال بیشتر است که در کنفرانس شرکت کرد که نکونام باز هم اعلام کرد به این سؤال پاسخ نمی‌دهد.

 

نکونام در میکسدزون ورزشگاه نیز تصریح کرد: بازی سختی بود و همانطور که انتظار داشتیم بازی پیش می‌رفت فقط در دقایق پایانی استقلال رو به بازی مستقیم آورد و اتفاق خاصی هم رخ نداد. استقلال مقابل تیم السد 10 نفره نباخت و دو گل هم به این تیم زد با این حال من از بازیکنانم ناراحتم. خط جلوی تیم ما باید بهتر کار کند.

 

*مشکلی با شفر نداشتم

وی درمورد درگیری با شفر گفت: ما قبل از بازی با او سلام و علیک کردیم و به او خوشامد گفتیم . من مشکلی با شفر نداشتم فقط با داور چهارم مشکل داشتم و به او ا عتراض کردم. استقلال تیم بزرگی است.

 

جواد نکونام در پاسخ به سوال خبرنگار بانک ورزش درباره آمدن امید سینگ در نیمه دوم گفت: سینگ مصدوم نیست و خودم می‌دانم که چه موقع از وی استفاده کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار