کاپیتان تیم نساجی روزی متفاوت را در مقابل استقلال تجربه خواهد کرد.
کد خبر: ۶۵۷۹۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶ 22 September 2018

ایلنا، دو تیم نساجی مازندران و استقلال تهران از هفته‌ هفتم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف هم خواهند رفت.

این دیدار برای محمد عباس‌زاده کاپیتان تیم نساجی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. همگان از علاقه‌ی عباس‌زاده به پرسپولیس و هوادارانش مطلع هستند و او بارها این علاقه را افتخار خود اعلام کرده و از گفتن این عشق و علاقه هراس نداشته است.

عباس‌زاده در این مسابقه برای شادی هواداران دو تیم تلاش خواهد کرد در وهله‌ی اول هواداران عاشق نساجی مازندران که بعد از سالها خواهند توانست از یکی از سرخابی‌های پایتخت میزبانی خواهند کنند و امیدوارند شاگردان جواد نکونام و در راس آنها کاپیتان تیمشان با ارائه‌ی عملکرد خوب آنها را خوشحال راهی منازل خود کنند.

در وهله‌ی دوم عباس‌زاده می‌کوشد تا به مانند فصل گذشته که در سایپا حضور داشت و در ورزشگاه تختی دروازه‌ی سیدمهدی‌رحمتی را باز کند این بار در عضویت تیم شهر خودش بتواند این کار را انجام داده و زمینه‌ساز پیروزی نساجی در مقابل اسیتقلال گرانقیمت شفر شود.

مهاجم اسبق سرخپوشان در آن دیدار در ورزشگاه تختی بازی فوق‌العادی را از خود به نمایش گذاشت و توانست از روی نقطه‌ی پنالتی دروازه‌ی استقلال را باز کند .شادی گل عباس‌زاده در این دیدار نیز جنجال برانگیز بود و او با زدن 6 پشتک متوالی به نوعی برای هواداران استقلال کری خواند و نشان داد که چقدر به پرسپولیس علاقه و تعصب دارد. او می کوشد در این دیدار هم گل زده و خوشحالی مخصوص خود را انجام دهد.

اگر او قادر به انجام این‌کار شود و نساجی بتواند استقلال را متوقف کند آنگاه آبی‌پوشان پس از حذف در مقابل السد در لیگ قهرمانان آسیا دومین نتیجه بد متوالی را ثبت خواهند کرد که این عامل می‌تواند قبل از جدال حساس در برابر پرسپولیس در روحیه‌ی آنها تاثیر بدی گذاشته و آنها را با استرس و فشار بیشتری آماده نبرد با پرسپولیس کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار