خبرنگاران به نشانه تعتراض به تاخیر جواد نکونام در نشست خبری سالن کنفرانس خبری را ترک کردند تا این سرمربی جوان را تحریم کنند.
کد خبر: ۶۵۷۷۲۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۲ 22 September 2018

 بلاغ، خبرنگاران ورزشی شهرستان قائم‎شهر در نشست خبری قبل از بازی تیم نساجی مازندران با استقلال تهران که قرار بود ساعت 19 با حضور جواد نکونام سرمربی نساجی مازندران آغاز شود بدلیل تاخیر چندباره سرمربی تیم مازندرانی توسط خبرنگاران ورزشی مازندران تحریم شد.

جواد نکونام که برای چندمین بار در نشست خبری قبل از مسابقه با تاخیر همراه شده بود این بار توسط خبرنگاران تحریم شد و خبرنگاران مازندران بدلیل این بی‌احترامی سرمربی نساجی مازندران قبل از حضور وی و مدیر رسانه‎ای تیم نساجی سالن کنفرانس خبری را ترک کردند.

نکته قابل تامل برای این نشست خبری آنجایی بود که بعد از تاخیر 10 دقیقه‎ای مدیر رسانه‎ای نساجی به همراه کمک مربی نکونام که در بازی گذشته مقابل پرسپولیس اخراج شده بود برای حضور در کنفرانس خبری در محل برگزاری حضور یافت که با واکنش خبرنگاران مواجه شد و عدم حضور نکونام را حضور در جلسه فنی تیم نساجی برای بازی قردا اعلام کرد.

در پایان هیچ یک از خبرنگاران در نشست خبری تیم نساجی حضور پیدا نکردند تا گلایه خود را به حرکت ناپسند جواد نکونام سرمربی جوان نساجی نشان دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار