در ادامه هفته هفتم لیگ برتر فوتبال روز شنبه 3 دیدار برگزار می شود که در یکی از حساس ترین مسابقات تیم استقلال تهران میهمان تیم نساجی مازندران است.
کد خبر: ۶۵۷۶۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴ 21 September 2018

 فارس، در ادامه هفته هفتم لیگ برتر فوتبال روز شنبه 3 دیدار برگزار می شود.

نگاهی به این بازی ها می اندازیم:

استقلال خوزستان - ذوب آهن؛ جبران ناکامی

هر دو تیم در هفته گذشته شکست خورده اند. استقلال خوزستان مقابل پیکان بازی را واگذار کرد و ذوب آهن در خانه بازی را به پدیده باخت. با این شرایط هر دو تیم به دنبال جبران هستند. البته حضور استقلال خوزستان روی پله یازدهم خیلی نتیجه بدی برای آبی پوشان اهوازی محسوب نمی شود اما ذوب آهن اصلا از رده هشتمی خود خوشحال نیست. امید نمازی سرمربی ذوب آهن از وضعیت داوری ناراضی بوده و کارشناسان داوری هم به او حق می دهند با این حال نمازی که مدام از قهرمانی تیمش ! صحبت می کند در این هفته باید بتواند استقلال خوزستان را شکست بدهد وگرنه شرایط تیمش در جدول بدتر خواهد شد.

سایپا - نفت مسجدسلیمان؛ به دنبال اولین برد و اولین گل!

شاگردان علی دایی در یک بازی دشوار توانستند تیم دسته دومی سردار بوکان را شکست داد شاید خستگی آن بازی 120 دقیقه ای در ساق های بازیکنان سایپا باقی مانده است اما نفت مسجدسلیمان هفته قبل در لیگ هم به میدان نرفته و فقط تمرین کرده است. علیرضا مرزبان اولین دیدارش در بازگشت به مربیگری در لیگ را مقابل علی دایی باید تجربه کند. هر دو زمانی در پرسپولیس مربی هم بوده اند. باید دید مرزبان چه تاثیری در تیم نفت گذاشته و می تواند تیم رده پانزدهم لیگ را از بحران خارج کند یا نه؟ نفت تنها تیمی است که در لیگ گلی نزده است و برد هم نداشته است. سایپا امادر رده چهارم جدول لیگ است. روی کاغذ شانس برد سایپا زیادتر است مگر اینکه مرزبان تیم نفت را متحول کرده باشد و تیمش به دنبال اولین گل زده و اولین برد باشد.

نساجی مازندران - استقلال؛ نبرد با تیم شهرخسته قبل از دربی

استقلال با وجود انجام یک بازی خوب در دیدار با السد قطر از گردونه لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت. با این شرایط شاید استقلالی ها در وضعیت مناسب روحی قرار نداشته باشند اما اگر آبی پوشان مثل همان بازی در شهر قائمشهر به مصاف نساجی مازندران برود قطعا پیروزی دور از دسترس آبی پوشان نخواهد بود. این بازی از زاویه ای دیگر هم برای استقلالی ها مهم است. برد قبل از دربی پایتخت می تواند وضعیت این تیم را مطلوب تر کند اما از دست دادن امتیاز قبل از دربی خوشایند نیست. نساجی هم که با یک برد راحت مقابل شاهین لردگان در جام حذفی مقابل آبی پوشان تهران صف آرایی خواهد کرد. شاگردان نکونام هفته قبل از پرسپولیس شکست خوردند و اکنون به دنبال جبران هستند. نکونام که زمانی در استقلال هم حضور داشت تلاش می کند از این دیدار خانگی سه امتیاز را بگیرد. نبرد استقلال با قرمزپوشان شهر خسته! دیدنی خواهد بود.

فرشید اسماعیلی در بازی با السد مصدوم شد و شاید در این بازی غایب باشد.

برنامه مسابقات هفته هفتم لیگ برتر:

جمعه ‏‏30 شهریور 1397‏
گسترش فولاد تبریز- پارس جنوبی ‏جم‏- ساعت : ‏18:45 ‏ ورزشگاه: بنیان دیزل تبریز
سپاهان- فولاد ‏خوزستان‏- ساعت : ‏19:30 ‏ ورزشگاه: نقش جهان اصفهان
صنعت نفت آبادان- پیکان تهران‏- ساعت : ‏19:30 ‏ ورزشگاه: تختی آبادان

شنبه 31 شهریور 1397‏
استقلال خوزستان- ذوب‌آهن ‏اصفهان‏- ساعت : ‏18:45 ‏ ورزشگاه: غدیر اهواز
سایپا تهران- نفت مسجدسلیمان ‏‏- ساعت : ‏18:45 ‏ ورزشگاه: پاس ‏قوامین تهران
نساجی مازندران- استقلال تهران‏- ساعت : ‏18:45 ‏ ورزشگاه: متعاقباً اعلام میگردد.‏

یکشنبه ‏‏اول مهرماه 1397‏
پرسپولیس- سپیدرود رشت‏- ساعت : ‏18:45 ‏ ورزشگاه: آزادی تهران
پدیده مشهد- تراکتورسازی تبریز‏- ساعت : ‏19ورزشگاه: امام رضا (ع)‏ مشهد

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار