نام دایی به این دلیل به عنوان جانشین احتمالی کی روش مطرح می شود که فدراسیون فوتبال در این مقطع زمانی نمی تواند به گزینه خارجی فکر کند و اگر قرار باشد به یک مربی ایرانی برسد، هیچ راهی نزدیک تر از آدرس علی دایی نیست!
کد خبر: ۶۵۶۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۲ 17 September 2018

همان طور که نایب رئیس فدراسیون فوتبال چند روز پیش در مصاحبه ای خبر جدایی کارلوس کی روش ازتیم ملی ایران را بسیار جدی اعلام کرد باید بپذیریم که مشکلات مالی و بسیاری از مسائل دیگر در این زمینه حل نشده باقی مانده و بعید است در روزهای آتی هم امیدی به حل آنها وجود داشته باشد.

هر چقدر که زمان می گذرد فدراسیون فوتبال و کی روش ناامیدتر از روزهای گذشته می شوند و بعید نیست به دلیل مشکلات لاینحل مالی، پیدا نکردن راه حل برای پرداخت پول به کی روش، نکته هایی مانند فقدان بازی های تدارکاتی و ... کی روش از فوتبال ما برود.

آنچه اهمیت دارد اما این است که با رفتن کی روش چه کسی جای او را می گیرد؟

برای شایعه سازان محتمل ترین گزینه اما علی دایی است که مدیرعامل باشگاه سایپا به سرعت این شایعه را تکذیب کرد. همان طور که می دانید نام دایی به این دلیل مطرح شد که فدراسیون فوتبال در این مقطع زمانی نمی تواند به گزینه خارجی فکر کند و اگر قرار باشد به یک مربی ایرانی برسد، هیچ راهی نزدیک تر از آدرس علی دایی نیست! البته همه اینها در حالی است که کی روش و فدراسیون فوتبال به پایان خط نزدیک شده باشند...

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار