دبیرهیات بسکتبال مازندران از حضور دوباره تیم بسکتبال کاله پس از غیبت دو ساله به عنوان تنها نماینده این استان در فصل جدید مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال باشگاههای کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۵۶۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳ 16 September 2018

محود رضا امین الهی دبیرهیات بسکتبال مازندران به خبرنگار تابناک گفت که با موافقت مسئولان باشگاه کوچین آمل، نماینده این تیم روز گذشته در آیین قرعه کشتی و جلسه هماهنگی لیگ دسته یک باشگاههای بسکتبال مردان کشور شرکت و به طور رسمی آمادگی این تیم را برای حضور در فصل جدید مسابقات اعلام کرد.
وی افزود:این تیم برای حمایت از تیم ملی جوانان 2020 تشکیل شده است .

رضا نوری از مربیان بومی و با سابقه بسکتبال مازندران هدایت تیم کاله را در فصل جاری مسابقات برعهده خواهد داشت.
دبیر هیات بسکتبال مازندران با اشاره به اینکه ترکیب اصلی این تیم بازیکنان جوان و بومی استان هستند، گفت که هدف کاله در رقابت های فصل پیش رو ادامه سیاست های قبلی در شناسایی استعدادهای جدید استان در این رشته و معرفی به تیم های ملی در رده های سنی جوانان و امید است.

بر اساس تصمیم فدراسیون بسکتبال، لیگ دسته یک در فصل جاری به دو گروه شمال و جنوب تقسیم می شود که در گروه شمال تیم های خلیج فارس قم، کاله مازندران، سایرس تهران، کوشای تهران، خانه بسکتبال آذرشهر، شهرداری قزوین، خانه بسکتبال زنجان، خانه بسکتبال کردستان، امید تهران ، و شمس تهران حضور دارند.
همچنین در گروه جنوب نیز تیم های خانه بسکتبال بوشهر، نفت امیدیه، مس کرمان،استقلال زرین قشم ، خانه بسکتبال اصفهان، شهرداری بندرعباس، پتروشیمی بندرامام، خانه بسکتبال کاشان، آدنیس میناب و اسپادانای اصفهان با هم رقابت خواهند کرد.
تیم های برتر گروه با روش المپیکی با هم مسابقه می دهند که بر اساس آن تیم های اول هر گروه برای جایگاه اول و دومی با هم مسابقه می دهند و تیم‌های دوم هر گروه نیز برای جایگاه دومی و سومی تلاش می کنند.
رقابت های لیگ دسته یک بسکتبال مردان باشگاه های ایران با حضور 20 تیم از یازدهم آبان ماه آغاز می شود.
تیم کاله مازندران قهرمانی در این رقابت ها را درکارنامه دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار