سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مدعی شده است که شرایط این تیم خیلی سخت است.
کد خبر: ۶۵۵۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹ 14 September 2018

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس بعد از تمرین امروز این تیم در جمع خبرنگاران درباره ‌آخرین وضعیت تیمش در بازی با الدحیل قطر، گفت: وضعیت تیم خیلی سخت است و وضعیت ماهینی و رسن نامعلوم است. همچنین سیدجلال از ناحیه پایین زانو درد داشت و سیامک هم محروم است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: ما شرایط سختی داریم و می‌دانید که سیامک نعمتی هم محروم است اما درباره وضعیت مصدومان باید بگویم تا فردا همه چیز مشخص می‌شود.

وی در خصوص اینکه بازیکنان مصدوم الدحیل به بازی برگشت می‌رسند، اظهار داشت: بله، کاپیتان این تیم که مقابل ما بازی نمی‌کرد به بازی برگشت می‌رسد اما یک بازیکن دارند که پایش شکسته و او در این بازی هم غایب است اما کاپیتان این تیم حتی برای تیم ملی کشورش هم بازی کرد.

برانکو در پاسخ به این سؤال که اگر مصدومان به بازی به الدحیل نرسند چه شیوه بازی را در پیش خواهد گرفت، تأکید کرد: اگر مصدومان نرسند بدون آنها بازی می‌کنیم! ما 20 بازیکن داریم و گزینه‌ها را بررسی خواهیم کرد البته ما تا دوشنبه فرصت داریم تا شرایط را بسنجیم اما به هر حال مشکل بزرگی داریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص حمایت هواداران پرسپولیس در روز دوشنبه افزود: من بعد از بازی رفت هم گفتم که ما به حمایت هواداران نیاز داریم و روی آن حساب زیادی کردیم و امیدوارم که ورزشگاه پر از تماشاگر باشد تا از ما حمایت کند.

وی درباره مشکلات مالی این تیم و اینکه تیم الدحیل شرایط مالی خیلی بهتری نسبت به سرخ‌پوشان دارد، اظهار داشت: طبیعی است که آنها پتانسیل مالی زیادی دارند و نسبت به ما شرایطشان خیلی خوب است اما امروز آقای گرشاسبی به بازیکنان قول داد که در صورت عبور از این مرحله به آنها پاداش خواهد داد هر چند که در بحث مالی مدیران باشگاه تلاش خودشان را انجام دادند اما این را باید بگویم که بازیکنان پرسپولیس برای پاداش بازی نمی‌کنند چرا که آنها برای افتخارآفرینی به میدان می‌روند چون برای هر بازیکنی افتخار است که به عنوان نماینده کشورش در لیگ قهرمانان آسیا باشد.

برانکو در خصوص اینکه هم استقلال و هم پرسپولیس هنوز شانس صعود به نیمه‌نهایی آسیا را دارند، افزود: بله، تا قبل از اتمام بازی برگشت هر دو تیم شانس صعود دارند اما کار هم برای ما و هم برای استقلال سخت است اما تا زمانی که بازی به پایان نرسد، شانس صعود خواهیم داشت.
سایت ورزش 11، بصورت کاملا خصوصی فعالیت می کند و هیچگونه وابستگی به ارگان و یا سازمان دولتی ندارد، جهت حمایت از این سایت مردمی، ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید.

منبع خبر: خبرگزاری فارس

برچسب ها: برانکو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار