پرسپولیس در نمایشی فوق العاده در نیمه دوم و با سود بردن از تجربه بالای خود توانست به برتری برابر نساجی دست یابد و به رده دوم جدول صعود کند.
کد خبر: ۶۵۴۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱ 12 September 2018

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در نیمه دوم با ارائه نمایشی مناسب مقابل حریف مازندرانی خود به دو گل دست یافتند تا در رده دوم جدول جایگاه خود را در هفته ششم تثبیت کنند. سرخپوشان که در نیمه اول نیز فرصت‌هایی مناسب برای گلزنی داشتند، در 45 دقیقه دوم به خوبی از فرصت سود برده و خود را 12 امتیازی کردند.

ترکیب پرسپولیس:
بوژیدار رادوشوویچ
سیدجلال حسینی
محمد انصاری
حسین ماهینی (84-شایان مصلح)
شجاع خلیل زاده
کمال کامیابی نیا
احمد نوراللهی( 69- حمیدرضا طاهرخانی)
سیامک نعمتی
امید عالیشاه
علی علیپور (82- آدام همتی)
گادوین منشا
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

ترکیب نساجی:
امین رضایی
حمیدرضا دیوسالار
حامد شیری
گولسیانی
فرشاد فرجی
محمد آبشک
احمد عبداله زاده
سجاد آشوری (74-امید سینگ)
علی اصغر عاشوری(85-سیدمحمد میری)
علی شجاعی
محمد عباس زاده(67-محمدمهدی نظری)
سرمربی: جواد نکونام

شرح گل ها:

پرسپولیس 1 نساجی مازندران 0 ( دقیقه 50، علی علیپور): ارسال حسین ماهینی با ضربه سر دیدنی علی علیپور گل برتری پرسپولیس را رقم زد تا سرخپوشان از حریف مازنی خود پیش بیفتند.

پرسپولیس 2 نساجی مازندران 0 ( دقیقه 70، حامد شیری): سیامک نعمتی در حرکتی دیدنی و تکنیکی پا به توپ به محوطه جریمه آمد و ارسال خود را برای گلزنی منشا تدارک دید اما مدافع نساجی به اشتباه دروازه خود را باز کرد.

پرسپولیس 2 نساجی مازندران 1: (دقیقه 7+90، گولسیانی): هافبک گرجستانی نساجی در دقایق پایانی موفق شد ضربه پنالتی تیمش را در جهت حرکت بوژیدار تبدیل به گل کند.

پرسپولیس در سه بازی اخیر خود موفق به برتری نشده است.
این اولین جدال تاریخ دو تیم محسوب می‌شود.
برانکو پیش از این با یحیی گل محمدی، علی دایی، علی کریمی به عنوان شاگردانش در تیم ملی جدال داشته و اکنون برابر جواد نکونام قرار گرفته است.
علی علیپور، شجاع خلیل زاده و امید عالیشاه سه بازیکنی در ترکیب پرسپولیس هستند که اصالتی مازندرانی دارند و علیپور نیز سابقه بازی در نساجی را در کارنامه دارد.
در ترکیب تیم مقابل محمد عباسزاده که گلزن برتر نساجی محسوب می‌شود سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارد.

حواشی:
بلیت فروشی این بازی از صبح امروز و از طریق سامانه به انجام رسیده است.
استقبال جالبی از سوی هواداران نساجی از این بازی شده و ۶ دستگاه اتوبوس از قائمشهر در تهران حاضر شده اند و به دنبال حمایت از تیم این شهر هستند.

اتفاق ویژه:
اولین جدال تاریخی پرسپولیس و نساجی با برتری سرخپوشان تهرانی به پایان رسید. نساجی که در این فصل بعد از 24 سال به سطح اول فوتبال ایران بازگشته، با حمایت هواداران پرشور خود در آزادی امیدوار به کسب نتیجه برابر شاگردان برانکو بود، اما سرخپوشان تهرانی با بهره گیری از فرصت‌های خود آنها را با شکست بدرقه کردند.

بازیکن برتر:
سیامک نعمتی اگر در دقایق پایانی آن حرکت خودخواهانه برای ثبت گل را انجام نمی‌داد شاید یکی از بهترین روزهای فوتبالی خود را پشت سر می‌گذاشت اما با این حال باز هم نمی‌توان از نمایش موفق او در ثبت پیروزی پرسپولیس به سادگی گذشت. سرعت و تکنیک قابل توجه این بازیکن در هر دو سمت چپ و راست مدافعان نساجی را به چالش بزرگی تبدیل کرد اما او با یک پاس گل و ایجاد چند موقعیت یکی از برترین بازیکنان تیمش لقب گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار