متاسفانه برای چندمین بار پیاپی در هر سال ریزش سنگ در جاده هراز موجب حادثه خونین در این جاده شد . معلوم نیست مسئولان مربوطه چگونه برای جان انسانها ارزشی قائل نیستند .
کد خبر: ۶۵۳۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴ 10 September 2018

به گزارش تابناک مازندران، وقتی از جاده هراز گذر می کنید سنگهایی را مشاهده می کنید که هر لحظه امکان ریزش آنها وجود دارد ، در حالی که با تمهیدات ساده می توان مانع این حوادث شد ولی ....
ریزش سنگ از کوه بر روی خودروهای در حال تردد جاده هراز، یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت .

براساس این گزارش، سخنگوی اورژانس مازندران روز دوشنبه در گزارشی به رسانه های اعلام کرد که این حادثه در منطقه نیاک جاده هراز رخ داد و ساعت 7و 15 دقیقه امروز به مرکز پیام اورژانس آمل گزارش داده شد. ذکریا اشکپور افزود:

در این حادثه سنگ کوه بر روی سه خودروی سمند ، پراید و ریو در حال تردد از این مسیر ریزش کرد. سخنگوی اورژانس مازندران با اشاره به اینکه پرسنل پایگاه اورژانس آمل به محل حادثه اعزام شد ، ادامه داد :

در این حادثه یک خانم در دم جان باخت. وی گفت:

با توجه به وخامت حال دو مصدوم آقا و یک کودک این حادثه ، بالگرد اورژانس به محل اعزام شد و مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گفته سخنگوی اورژانس مازندران یک کودک هفت ساله و یک خانم 77 ساله دو مصدوم دیگر این حادثه هستند که با آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند. مازندران بیشتر از 10 هزار کیلومتر راه داردو سه محور اصلی کندوان ، فیروزکوه و هراز این استان را به تهران وصل می کند .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار