هواداران تیم نساجی مازندران خود را آماده حضور پرشور در روز چهارشنبه و بازی با پرسپولیس می کنند.
کد خبر: ۶۵۳۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۵ 10 September 2018

 ورزش سه: روز چهارشنبه دو تیم سرخپوش فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار مسابقه ای معمولی برای هواداران پرسپولیس به حساب می آید اما برای مازنی ها و خصوصا قائم شهری ها یکی از جذاب ترین بازی های تاریخ باشگاه شان به حساب می آید.

این نخستین باری است که نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر به مصاف هم می روند و بی شک نساج ها تمام تلاششان را می کنند تا حضوری حداکثری در ورزشگاه داشته باشند.

هواداران نساجی سال پیش در بازی جام حذفی مقابل استقلال، با شور و شوق خاصی برای حمایت از تیمشان به آزادی رفتند و حتی می توان گفت تعداد تماشاگران دو تیم مساوی بود!

در آخرین بازی لیگ آزادگان تعداد تماشاگران تیم نساجی در ورزشگاه تختی به بیش از 25 هزار نفر هم رسید و برخی هم پشت در ماندند. در نهایت هم نساجی موفق شد با کسب بردی پرگل به لیگ برتر صعود کند.

حالا اهالی مازندران از شهرهای مختلف این استان خود را آماده می کنند که روز چهارشنبه به تهران بروند و از تیمشان حمایت کنند. آن ها ترجیح می دادند بازی همان روز جمعه یا پنج شنبه برگزار شود اما برگزاری بازی در روز وسط هفته نیز چیزی از انگیزه هواداران نساجی برای حضور در ورزشگاه آزادی کم نمی کند.

احتمالا همین شور و هیجان هواداران تیم میهمان و بیانیه های مجازی آن ها، باعث شود تا پرسپولیسی ها نیز حضور پرتعداد تری در ورزشگاه آزادی داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار