رامین رضائیان در فصل نقل و انتقالات تابستانی با وجود سیل پیشنهاد هایی که به ادعای خود داشت، هیچ کدام از آنها را مورد بررسی قرار نداد تا تعلل عجیب او موجب آن شود که گزینه های نقل و انتقالاتی اش بسیار محدود شود! محدود تر از آنچه که امروز برای رقم خورده است تا حتی حضورش در ایران و باشگاه های لیگ برتری با موانع بسیاری روبرو باشد، چرا که اغلب تیم ها لیست خود را تکمیل کرده اند و حتی جای خالی برای ورود یک بازیکن آزاد را ندارند!
کد خبر: ۶۵۳۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱ 09 September 2018

 به گزارش نوداد (سکوی اجتماعی خبر)

طبق ادعای های نشریات بلژیکی رامین رضائیان در لیگ بلژیک پیشنهادی را پیش روی خود نمی بیند و او به زودی به ایران بازخواهد گشت! حتی در روزنامه "ده تید" به شکلی کاملا مطمئن نقل شده است که او به تیم پرطرفدار ایرانی که در گذشته سابقه عضویت و جنجال هایی در آن داشته است برخواهد گشت تا سیل این حواشی برای او دردسرساز شود.

از سویی دیگر برخی منابع ضد و نقیض مدعی شده اند که علی پروین باز هم برای بازگشت رامین رضائیان به پرسپولیس پادرمیانی کرده است و شدیدا بر اضافه شدن او به ترکیب سرخ ها پافشاری می کند! چرا که بسیاری از پیشکسوتان باشگاه با شرایط متزلزل امروزی پرسپولیس و جدایی بسیاری از مهره های کلیدی چون: وحید امیری، صادق محرمی، محسن مسلمان و فرشاد احمدزادهدر آینده سرخ ها، احساس خطر می کنند! خطری که حتی آنان را برای حضور در کورس مدعیان تا نیم فصل پیش رو و رهایی از بند محرومیت نا امید کرده است.

مهدی شیری دیگر خرید برانکو که قرار بود جای صادق محرمی را در 11 بازیکن ثابت پرسپولیس بگیرد به هیچ عنوان تا بدین جای کار در پیکان نتوانسته موفق ظاهر شود! همین مسئله مزید بر علت شده تا علی پروین خود برای جان دادن دوباره به تیم محبوبش دست به کار شود و پروسه بازگشت رامین را اردوی برانکو کلید بزند!

پرونده روز؛ رامین در پرسپولیس، برانکو در تیم ملی!

چرا رامین به تراکتورسازی منتقل نشد و مدیران این باشگاه به سراغ احسان حاج صفی رفتند؟ آیا اگر رامین قابل دسترسی بود او پیش تر از حاج صفی که گزینه های اول تی تی ها بود به یادگار امام منتقل نمی شد؟ چرا دیگر از سوی تراکتورهای در ارتباط با جذب رامین چیزی شنیده نمی شود؟ قطعا مدیران این باشگاه اطلاعات با ارزشی از شرایط رامین دارند؛ در این پروسه اما یک مانع بزرگ وجود دارد! "برانکو ایوانکوویچ" مردی که با صراحت در ماجرای دو دستگی ها برای حفظ و یا فروش رضائیان اعلام کرد: یا جای من در این تیم است یا او! تا مدیران وقت اقدام به فروش رضائیان کنند! تا به عقیده بازیکنانی چون خیریت پرسپولیس و فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان که دیگر در این تیم وجود ندارند، وصله ناجور از تیمشان جدا شود! جمله ای که قلب رامین را به درد آورد و اندوه او را از تیم محبوب و همبازیان قدیمی اش بیش از پیش کرد.

حالا شرایط برای بازگشت او مهیا تر از هرزمانی است! خیریت پرسپولیس و محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده که روزگاری جز صمیمی ترین دوستان او بودند و لقب وصله ناجور را به وی چسباندند، از این تیم جدا شده اند و مدیریت قبلی یعنی علی اکبر طاهری که جز مخالفین سرسخت رامین بود هم میزش را به حمیدرضا گرشاسبی داده است که علاقه عجیبی به ستارگان بزرگ دارد و قدرت هر تیم را در مهره های نامدار آن می داند تا او نیز به صف علی پروین به همراه جعفر کاشانی برای بازگشت رامین بپیوندد.

با حتی رسانه ای شدن این موضوع برانکو قطعا در اسرع وقت واکنشی تند از خود نشان خواهد داد! چرا که او نمی تواند اقتدار خود را به چالش کشیده شده ببیند! برای ایوانکوویچ بسیار سخت خواهد بود که افسار بازیکنان را از دستش بگیرند و در دست خود بازیکنان قرار بدهند، چرا که تاریخ ثابت کرده است برانکو در چنین مقاطعی بسیار ضعیف ظاهر شده است، در دوران حضورش در تیم ملی ایران (جام جهانی ۲۰۰۶) او شدیدا دچار ضعف در تصمیم گیری بود، زیرا علی کریمی از یک سو و علی دایی از سویی دیگر تیم را به دو باند تقسیم کرده بودند تا تمام تصمیمات این مرد کروات از سوی آنها نقض و به شکل دلخواه خود این افراد به پیش برود!

با حضور رامین قطعا برانکو کارش در پرسپولیس به پایان خواهد رسید! اما مدیران پرسپولیس پس از این چگونه می خواهند هوادارانی که عاشقانه ایوانکوویچ را می پرستند آرام کنند؟! او جایگاه بسیار عجیب و غیر قابل دسترسی را نزد سرخ ها دارد و به سادگی نمی توان او را از پرسپولیس جدا کرد! مگر به یک روش و آن کلید زدن دوباره برکناری کیروش از تیم ملی و جایگزینی برانکو برای آرام کردن افکار عمومی، تیری که در مسیر خود چندین و چند هدف را خواهد زد تا در آخر همه خرسند و راضی باشند! این سیاستی است که برای سال ها فدراسیون های گذشته تیم ملی بر آن معتقد بوده اند! یک روز برای این و روز دیگر برای آن!

پرونده روز؛ رامین در پرسپولیس، برانکو در تیم ملی!

فرض کنید رامین رضائیان به پرسپولیس پیوسته است، برانکو با این مسئله کنار نمی آید و از اهداف قدرت های پشت پرده مطلع می شود و وعده حضور در تیم ملی را دریافت می کند! قدم بعدی چیست؟ براندازی کیروش! مانند همین اتفاقاتی که بهانه افزایش نرخ های ارزی و هزینه گزاف او برای مردم ایران در رسانه ها نقل می شود! تخریب جایگاه کیروش به شکلی که او همچنان محبوب بماند اما مخارج و شرایطش برای مردم غیر قابل پذیرش باشد! روزی ۱۱۵ میلیون تومان و ۳۶ میلیارد در طول یک سال به علاوه آپشن های ویژه دیگر معادل ۳ میلیارد تومان و .. این جمله های برایتان آشنا نیست؟!

با حضور برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی پرسپولیس به رامین می رسد، استقلال و تراکتورسازی و سپاهان و دیگر تیم های شهرستانی لیگ برتر شانس زیادتری برای حضور بازیکنان خود در تیم ملی خواهند داشت و از سویی دیگر لژیونر ها هم همواره در اردو ها خواهند بود! این روش برانکو در زمان حضورش در تیم ملی بود! استفاده از تمامی باشگاه ها و خارجی نشین ها و پذیرش مسئولیت هدایت تیم ملی با هزینه ای کمتر از ۷۰۰ هزار یورو! یعنی ۳.۵ برابر کمتر از دستمزد کیروش! فدراسیون هم حتی در این پروسه راضی و خشنود خواهد بود و پس از این از ۵ ستاره به ۶ ستاره بودن ملقب خواهد شد!

اگر فکر می کنید غیر ممکن است، به غیر ممکن ترین هایی بازگردید که سال ها پیش ممکن شدند! قدرت های پشت پرده خیلی از افکار ما و شما جلوتر هستند و قادر به ترتیب دادن اتفاقاتی هستند که حتی رییس فدراسیون فوتبال به عنوان مرد اول فوتبال کشور قادر به انجام آن نیست، گاهی باید به غیر ممکن ها فکر کرد! چرا که آنها دقیقا همان چیز هایی هستند که پیش رویمان هستند، اما به دلیل شدت ناباوریمان بر رخ دادنشان، هرگز به توجه به آن نخواهیم کرد و غافل از اینکه همان غیر ممکن در حال رخ دادن است..!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار