یکی از عوامل اصلی پرونده سیاه شورای‌شهر بابل که متواری بود دستگیر شد.
کد خبر: ۶۵۲۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴ 09 September 2018

در پی افشاگری امام جمعه شهرستان بابل که در شورای شهر بابل بحث فساد اخلافی وجود دارد تیم های اطلاعاتی برای بررسی و دستگیری افراد وارد عمل شدند.

در بررسی ها مشخص شده عده‌ای از بیرون شورا با کمک عناصری از درون شورا با استفاده از یک زن، شورا را به فحشا کشانده اند و زمانیکه این چند عضو شورای شهر متوجه فیلمبرداری از رفتار شومشان شده اند برای پنهان ماندن این داستان، یکی ٣٧٠ میلیون، یکی ۴۵٠ میلیون تومان و یکی دیگر یک میلیارد و دویست میلیون تومان برای محو فیلم هزینه داده اند.

با افشای این پرونده سیاه در شورای شهر بابل تعدادی از متهمان دستگیر شده اند.

یک منبع آگاه گفت: یکی از عوامل اصلی پرونده شورای‌شهر بابل که متواری بود صبح امروز با پیگیری سربازان گمنام امام‌زمان اطلاعات سپاه بابل خود را تسلیم کرد.

وی افزود: اعترافات این فرد می‌تواند زوایا و ابعاد دیگری از پرونده را روشن کند و تاکنون افرادی در جایگاه‌های مختلف احضار شده و تحت کنترل هستند.

وی افزود: احتمال بازداشت افراد دیگر درگیر در پرونده بسیار محتمل است و موضوع دستگیری در ویلا مربوط به یک شخص سرنخ اصلی پرونده بود.

گفتنی است، بازگشت افراد بازداشت شده به شورا غیرممکن است و قرار بازداشت این افراد صادر شده است و برای تکمیل تحقیقات به مدت 10 روز در اختیار این نهاد امنیتی خواهند بود.

وی ادامه داد: این افراد در خارج از شهرستان و در یک مجموعه امنیتی نگهداری می‌شوند و در خصوص آینده شورا تا چند روز آینده و پس از پایان تحقیقات و باز شدن ابعاد مختلف پرونده تصمیم‌گیری خواهد شد.

بنا به این گزارش، یک پرونده بزرگ اقتصادی نیز در حال پیگیری و رصد است.
منبع: خبرگزاری رکنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار