انريکه در اولين مسابقه رسمي روي نيمکت تيم ملي اسپانيا، در ومبلي پيروز شد.
کد خبر: ۶۵۲۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶ 09 September 2018

آريا، اسپانيا شنبه شب در اولين مسابقه تحت هدايت انريکه موفق شد با نتيجه 2-1 از سد انگليس در ومبلي بگذرد تا بعد از شوک جام جهاني، شروع خوبي در ليگ ملت هاي اروپا داشته باشد. در چارچوب هفته نخست ليگ ملت هاي اروپا و از سطح A اين تورنمنت دو تيم فوتبال انگليس و اسپانيا در شهر لندن و ورزشگاه ومبلي اين شهر به مصاف يکديگر رفتند که در نهايت بازي با برتري 2 بر 1 اسپانيايي ها به پايان رسيد. هري کين نيز قبل از آغاز ديدار جايزه کفش طلايي خود را به هواداران انگليس نشان داد.
بازي دو تيم از همان ابتدا مهيج دنبال شد و دو تيم در پي زدن گل بودند. اولين موقعيت روي حرکت تيريپر از گوشه زمين اتفاق افتاد اما ثمري نداشت. دقيقه 9 ضربه سر بوسکتس توسط جوردن پيکفورد به راحتي مهار شد. پس از گل هاي پشت سر هم هر دو تيم بازي کمي به تعادل کشيده شد و در وسط زمين دنبال شد. دقيقه 23 شوت رودريگو از کنار دروازه پيکفورد به بيرون رفت. دقيقه 25 صحنه مشکوکي درون محوطه جريمه اسپانيا رخ داد و هري کين نقش بر زمين شد اما داور اعتقادي به پنالتي نداشت. بعد از دقيقه 25 اين اسپانيايي ها بودند که صاحب توپ زمين شدند و يورش هاي خود براي گلزني را از سر گرفتند و در نهايت به گل نيز رسيدند. دقيقه 37 نوبت درخشش داويد ده خيا بود. مرد اسپانيايي که روز هاي خوبي را درون دروازه ماتادور ها نداشته است، ضربه سر رشفورد با واکنشي عالي سيو کرد. در نهايت نيمه اول بازي با حساب 2 بر 1 به سود ماتادور ها به پايان رسيد.
نيمه دوم به بدترين شکل ممکن براي شير ها آغاز شد. مصدوميت سخت لوک شاو در برخورد با کارواخال خبر بدي براي همگان بود. در ادامه ضربه تياگو به شکل خطرناکي دروازه انگليس را لرزاند. بازهم در ادامه اسپانيايي ها برتر بودند و گويي انگليسي ها در شوک مصدومين شاو فرورفته بودند اما درخشش پيکفورد مانع از گلزني ماتادور ها شد. دقيقه 77 بار ديگر داويد دخيا با جايگيري خوب خود ضربه بازيکنان انگليس را مهار کرد. دقيقه 81 دروازه اسپانيا به شدت لرزيد ابتدا داويد دخيا بار ديگر دروازه اسپانيا را نجات داد و سپس روي ريباند هري کين موفق به گلزني نشد و توپ با اختلاف کمي به بيرون رفت. در دقايق پاياني نيمه دوم نيز انگليس براي زدن گل مساوي تلاش بسيار زيادي انجام داد. داور بازي به خاطر زمان هايي که شاو درون زمين مصدوم بود، اعلام 9 دقيقه وقت تلف شده براي بازي کرد. در لحظات پاياني هم داور گل دني ولبک را مردود اعلام کرد و اسپانيا برنده بازي شد.

در چارچوب هفته نخست ليگ ملت هاي اروپا از گروه دوم سطح A رقابت ها دو تيم سوئيس و ايسلند در کشور سوئيس مقابل هم صف آرايي کردند که در نهايت بازي با پيروزي ميزبان به پايان رسيد. تيم ميزبان در دقيقه دوم ميخش را محکم کوبيد. سفروويچ فرصت بسيار خوبي درون محوطه به دست آورد که هالدورسون توپ را به خوبي سيو کرد. تا دقيقه 10 بتزي ميزبان صاحب توپ و زمين بود و به شدت بر روي دروازه ايسلند حمله مي کرد. در دقيقه 13 اين حملات جواب داد و سوئيس به گل نخست رسيد. در ادامه کار نيز سوئيسي به خوبي توپ را به گردش در مي آوردند و مالک توپ بودند. دقيقه 18 اولين موقعيت ايسلندي با سيو خوب سومر از دست رفت. چند دقيقه بعد نوبت هنرمايي شکيري بود. ضربه ديدني او را بازهم هالدورسون به خوبي از گوشه سمت چپ دروازه بيرون کشيد اما لحظاتي بعد سوئيس به گل دوم رسيد. بعد از گل نيز اين ميزبان بود که بازهم توپ را در اختيار داشت و شور زيادي براي زدن گل از خود نشان مي داد. دقيقه 42 امبولو يک فرصت عالي را براي زدن گل سوم از دست داد. 3 دقيقه بعد چنين اتفاقي براي سفروويچ رخ داد تا بازي با همان دو گل در نيمه نخست تمام شود.
نيمه دوم نيز نيمه شاگردان پتکوويچ بود و آن ها بازي برتري را ارائه کردند. در همان دقايق ابتدايي ميزبان به گل سوم رسيد و بعد از آن در دقيقه 62 گيلفي سيگوردسون موقعيت خوبي را به دست آورد که توپ راهي به درون دروازه سومر نيافت. 1 دقيقه بعد بازهم هالدورسون با واکنشي زيبا دروازه کوه هاي يخ ايسلندي را نجات داد. بعد از گل چهارم سوئيس، اين تيم بازهم به گل رسيد اما داور گل را آفسايد اعلام کرد. دقيقه 74 شوت نه چندان جدي بودوارسون از کنار دروازه ميزبان روانه اوت شد. در ادامه نيز سوئيسي ها به سادگي بازي را اداره کردند تا شکست تحقير آميزي را به ايسلندي هاي شگفتي آقرين تحميل بکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار