محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی استان مازندران به پایتخت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه آغاز می شود و تا 6 صبح شنبه هفدهم شهریور ماه برقرار است.
کد خبر: ۶۵۱۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸ 05 September 2018

به گزارش تابناک مازندران، پلیس راه کشور با اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های استان مازندران از یکطرفه شدن تردد خودروها در محورهای کندوان و هراز از عصر جمعه تا 2 بامداد روز شنبه خبر داد.

پلیس راهور کشور روز سه شنبه اعلام کرد که محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی استان مازندران به پایتخت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه آغاز می شود و تا 6 صبح شنبه هفدهم شهریور ماه برقرار است.
بر این اساس، تردد هر نوع موتور سیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی در این مدت در محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه ممنوع خواهد بود.
 محور کندوان
رفت و آمد تمامی وسایل نقلیه موتوری از ساعت 14 روز جمعه تا 2 روز شنبه هفدم شهریور از کرج به سمت چالوس ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 2 بامداد روز شنبه از چالوس به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.
همچنین ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در محور کندوان از جمله تریلر، کامیون و کامیونت به غیر از حاملین سوخت و مواد فاسد شدنی، ادامه دارد.
 محور هراز
رفت و آمد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است.
براساس اعلام پلیس راه، تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه و همچنین از ساعت 8 صبح تا 12 شب روزهای پنجشنبه و جمعه پانزدهم و شانزدهم شهریور ماه در جاده هرازممنوع است.
همچنین تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 16 روز جمعه تا یک بامداد روز شنبه هفدهم شهریور از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 18 جمعه تا یک بامداد روز شنبه با اعلام مامورین پلیس راه در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) ، تردد انواع وسایل نقلیه بصورت یکطرفه خواهد بود.
** وضعیت جوی
بر اساس پیش بینی هواشناسی سیاه بیشه جاده کندوان هم اکنون هوای این منطقه ابری و دمای هوا نیز 22 درجه سانتی گراد است.
همچنین هوای روز چهارشنبه در این جاده کوهستانی صاف تا قسمتی ابری در بعد از ظهر افزایش ابر پیش بینی شده و دمای هوا نیز بین 13 تا 23 درجه بالای صفر در نوسان است.
هوای روز پنجشنبه این محور کوهستانی نیز صاف تا قسمتی ابری دربعدازظهر افزایش ابر پیش بینی شده و روز جمعه نیز هوای این منطقه صاف تا قسمتی ابری پیش بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار